Gå til innhold

Win. 2000 Server Advanced Eng. mot Win. 2000 Nor. i Nettverk

kip

Anbefalte innlegg

Hallo!

Skal sette opp en server og tenkte installere Windows 200o advanced server, Engelsk versjon, på denne..

Men, det jeg da tenkte på er :

Dersom de øvrige Pc i nettverket kjører på NORSKE Windows 2000 kan det bli noen komplikasjoner i nettverket da???

Eller har det ingenting å si att server kjører på Eng Windows og Klientene på Norsk windows

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Greit nok at du gleder deg til Longhorn kommer i fullversjon, men den avataren er nok en del for stor...

Og hva i hele helv**e har det med Windows 2000 advanced server å gjøre?? :evil:

forresten ikke tenk på min avatar du......

Lenke til kommentar
Hallo!

Skal sette opp en server og tenkte installere Windows 200o advanced server, Engelsk versjon, på denne..

Men, det jeg da tenkte på er :

Dersom de øvrige Pc i nettverket kjører på NORSKE Windows 2000 kan det bli noen komplikasjoner i nettverket da???

Eller har det ingenting å si att server kjører på Eng Windows og Klientene på Norsk windows

Det har ingenting å si om det er norsk eller engelsk rekner jeg med.

Lenke til kommentar

Dette tror jeg ikke skal ha noe å si. Eneste må være hvis det settes opp at windows updates skal hentes fra domene-pcen (hvis du setter op adv. server til å være dette) så henter den engelsk versjon av noe. Vet ikke om dette er tilfellet og tviler på det, men muligheten er jo der.

Lenke til kommentar
1) Skjerp oppførselen din

2) Avatren din ER for stor' date=' enten lager du den mindre eller fjerner den eller misten mulighet for avatar,ganske enkelt.

.quote']

Sånn!

Da var avatren min borte! :cry:

Da kanskje vi kan gå tilbake til mitt "lille" problem!!!!!

Lenke til kommentar
kip, det hjelper ikke at du syter enda mer. Er ganske sikker ingen gidder å hjelpe deg nå.

greit!

Takk for hjelpen.. :evil:

--------------------------------------------------------------------------------------

Dette inlegget er avsluttet uten noen form for hjelp eller rådgivning fra noen!

--------------------------------------------------------------------------------------

Nada, Zipp, ingenting fikk jeg ut av dette!

Trodde liksom forum fantes for å få litt hjelp..men, så feil man kan ta!!!

Lenke til kommentar
Dette tror jeg ikke skal ha noe å si. Eneste må være hvis det settes opp at windows updates skal hentes fra domene-pcen (hvis du setter op adv. server til å være dette) så henter den engelsk versjon av noe. Vet ikke om dette er tilfellet og tviler på det, men muligheten er jo der.

Med "windows update på domene-pc'n" går jeg ut ifra at du snakker om SUS(software update service), og da er kan du forsåvidt ha gresk server fordi du velger selv hvem språk den skal støtte.(hvis du ikke mener SUS anbefaler jeg og gå over til det, veldig bra program)

Back til topic:

Ikke noe problemer whatsoever med engelsk server og norsk klient, vertfal hva min erfaring tilsier.

EDIT:

Trodde liksom forum fantes for å få litt hjelp..men, så feil man kan ta!!!

Ver litt tolmodig da mann, topicen har jo bare vert open en dag...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...