makila Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Heisan! Har i de siste 500km merket at forbremsen min bremser ujevnt. Merker det ikke i "høye" hastigheter, men veldig godt når jeg f.eks. bremser ned mot et lyskryss. Synes det er litt ubehagelig å kjøre med, og bremser da heller med bakbremsen i lavere hastigheter. Noen som har noen formening om hva som er galt? Skiva skal ikke ha fått noe slag som jeg vet om. Har også prøvd noen harde nedbremsninger for å brenne bort eventuell drit, men blir ikke bedre av den grunn. Takk for svar Lenke til kommentar
WackenSS Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Heisan! Har i de siste 500km merket at forbremsen min bremser ujevnt. Merker det ikke i "høye" hastigheter, men veldig godt når jeg f.eks. bremser ned mot et lyskryss. Synes det er litt ubehagelig å kjøre med, og bremser da heller med bakbremsen i lavere hastigheter. Noen som har noen formening om hva som er galt? Skiva skal ikke ha fått noe slag som jeg vet om. Har også prøvd noen harde nedbremsninger for å brenne bort eventuell drit, men blir ikke bedre av den grunn. Takk for svar Er det pulsering i bremsehendelen? Ikke vanlig utstyr og ha, men jeg ville nok gått for og sjekke kast i skiva med et måleur. Lenke til kommentar
makila Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Nja, merker nok ikke noe i selve hendelen. Men du kan tenke deg at når du bremser så "hakker" den litt, som om det var noen cm et sted på bremseskiva den ikke tar tak. Lenke til kommentar
WackenSS Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Nja, merker nok ikke noe i selve hendelen. Men du kan tenke deg at når du bremser så "hakker" den litt, som om det var noen cm et sted på bremseskiva den ikke tar tak. Ulyder? Sjekk styrelager og løs bremsecaliper/skive. Er det ikke noe der så må du få skiven sjekket Lenke til kommentar
nassenØF Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 sjekka at du ikke har noe problemer med bremseklosser? Eller bremsevæske? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå