pierce007 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Har blitt utfordret til å løpe Oslo halvmaraton i september. Men et lite problem, jeg er ikke lenger den spreke ungutten jeg en gang var. Har vel ikke drevet med mye løping, sykling el på flere år. Til det har det bla blitt for mange øl. Vil det være "galskap" å begynne å trene til dette nå? Vil jeg kunne klare dette? Tips til treningsprogram? Lenke til kommentar
Kay32 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Klart du kan klare det, "It's all in your head" Ville riktignok begynt treningen fortest mulig. Du kan feks sjekke ut her : http://www.oslomaraton.no/Treningsprogram/...maraton%201.pdf http://www.oslomaraton.no/pdf/BOM09_Treningsprogram.pdf Søk litt på google, studer litt, så finner du nok et program som passer for deg. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Er flere måneder til september så burde gå fint så lenge du setter du trener en del. Gikk selv et 40 km skirenn i påska (er nok lettere enn halv maraton) uten å ha trent nesten noe og det gikk fint . Lenke til kommentar
Kitch Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg skal også løpe i september og har brukt treningsprogrammet det henvises til av ExTremo som "mal". Den er litt for "snill" for min del, så jeg må legge til litt, men planen er god den. Prøv med den og kjør heller på litt ekstra om du føler at du klarer det. Det aller viktigste for deg nå er å ikke overdrive nå i begynnelsen så du blir lei og demoralisert. Begynn rolig, men bestemt og øk på etterhvert som du føler det går bedre. Ikke vær for snill med deg selv, da kommer du ikke langt. Følg kroppens framgang og press på så mye du klarer. Det er selvfølgelig også lurt å kutte en del på Øldrikkingen Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå