christe Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 er det noe som vet hva tema til neste år blir? på tg Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 For guds skyld, www.gathering.org Ingen vet hva temaet er enda. Lenke til kommentar
gather Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Informasjon om TG kommer absolutt først på www.gathering.org . Tema og dato for billettslipp blir neppe klart før utpå senhøsten en gang tidligst. Lenke til kommentar
christe Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Vurderer og dra uten pc er du dum? man kan da ikke dra på verdens andre største lan party i VERDEN! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 er du dum? man kan da ikke dra på verdens andre største lan party i VERDEN! Om jeg er dum eller ikke kan diskuteres. Jeg vil helst dra på TG for å treffe folka i DNFK osv. Men blir vel litt lite å gjøre uten PC Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Vurderer og dra uten pc er du dum? man kan da ikke dra på verdens andre største lan party i VERDEN! TG er heller ikke værdens største LAN-party. Det er Dreamhack i Sverige. (Tror det er der det foregår) Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Les en gang til på det du svarte på Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 TG er heller ikke værdens største LAN-party. Det er Dreamhack i Sverige. (Tror det er der det foregår) Verdens andre skrev han Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Ouch! Blinksa litt der. Lenke til kommentar
christe Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 er du dum? man kan da ikke dra på verdens andre største lan party i VERDEN! Om jeg er dum eller ikke kan diskuteres. Jeg vil helst dra på TG for å treffe folka i DNFK osv. Men blir vel litt lite å gjøre uten PC ja vill tro det blir litt lite å gjøre uten en pc der ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå