Pysj Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 En ny undersøkelse viser at det blir du faktisk ikke. Les mer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 eller for å si det på en annen måte, folk har blitt flinkere til å prioritere Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Vet ikke hvordan det er med dere andre, men jeg blir heller stresset av ikke å ha mobilen til stede! Endret 18. mai 2009 av Tinki Winki Lenke til kommentar
meastp Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 *sukk*... Statistikk... Dette er individuelt, vil jeg tro, og å hevde det ene eller det andre for alle og enhver (som overskriften/undertittelen gjør) ut i fra en gitt rapport, blir man ikke særlig mye klokere av, gjør man? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 De har jo bare undersøkt samtalemønsteret. Det man blir stresset av er jo å glemme hvor man har lagt den, eller glemme den igjen steder. Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg tror dette er veldig individuelt. Jeg tipper faktisk at en veldig stor de av de 2,6% som ble besvart på kveldstid blir besvart av de samme personene. -Jeg har i allefall en kollega som besvarer alt og alle på kveldstid, og desto flere er det som ringer ham. -Og ja, han har definitivt vært sykemeldt pga stress. Og dere som blir stresset av at dere ikke finner mobilen: Dette er ett stygt faresignal. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Har aldri følt meg stresset av mobilen. Kan kanskje føle meg litt naken dersom jeg ikke har den med meg, men på en annen side føles det litt befriende. Tror kanskje mer jeg føler meg avhengig av telefonen enn stresset... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg