Gjest Kari Normann Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hei! Jeg har hatt symptomer på blærekatarr en god stund nå. Har vært hos legen og levert urinprøve, men den var negativ. Gikk på tranebærkapsler, men det fungerte heller ikke. Nå har partneren min også fått symptomer på blærekatarr, men det er jo ikke smittsomt? Kan det være klamydia? Eventuelt noe annet jeg ikke vet om? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hva slags "symptomer" har partneren din? Hva slags test ble tatt hos legen(e)? Lenke til kommentar
Gjest Kari Normann Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg har levert urinprøver hos legen. Første prøven var negativ, og den andre ble sendt på dyrking, men har ikke fått svar enda. Hos han så svir det når han er på do, han må på do ofte, og det kommer veldig lite. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Vel... Partneren din har klassiske UVI symptomer, mens du har blærekatarr.. Det kan godt være klamydia eller andre form for SOS. Er det en grunn til "denne" mistanken? Lenke til kommentar
Gjest Kari Normann Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Syns bare det er så mistenkelig at jeg har hatt symptomene såpass lenge, blærekatarr pleier å forsvinne av seg selv. Dessuten er ikke blærekatarr smittsomt. Vi har kun vært sammen i tre måneder, så kunne jo hende at en av oss hadde klamydia fra før av. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Dessuten er ikke blærekatarr smittsomt. vel... ikke helt sant. Dessuten, har du en ganske resistent form for infeksjon (siden du ikke ble kvitt den). Jeg anbefaler at "kjæresten" din ta en tur til legen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå