SKitZo1337 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Noen som har tips til bra Battle / Folk Metal? Når jeg mener Battle Metal tenker jeg på noe som ligner: Turisas Ensiferium Alestorm Når jeg mener Folk Metal tenker jeg på noe som ligner: Korpiklaani Finntroll Sorry for kort liste, men kan ikke så mange band som har disse sjangrene. Derfor spør jeg her Lenke til kommentar
SKitZo1337 Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg prøvde Ulver. Det var ikke det jeg lette etter, men takk anyways. Flere band som ligner Turisas og de andre? Lenke til kommentar
SKitZo1337 Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Einherjer var mer min type ja :!: Bare å komme med mer alle som har forslag Lenke til kommentar
thadon Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Asmegin Black Messiah Dalriada Eliveitie Equilibrium Falkenbach Festung Nebelburg Finsterforst Folkearth Kamaedzitca Калевала (Kavelanka tror jeg det er skrevet i latinsk) Kroda Menhir Moonsorrow Otyg Skald Сварга (Russiske svarga) Týr Wolfchant Tok en kjapp gjennomgang av winamp-lista mi. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Kan anbefale Equilibrium. Er et tysk folk Metal Band. Fantastisk musikk. http://www.youtube.com/watch?v=PO8-iYzG5FE Lenke til kommentar
Manerasita Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Det har vore fleire tråder om folk metal her før, du kan sjå litt på dem. Ellers kan du, for å nemne nokon, skjekke ut: Ásmegin Windir Eluveitie Finsterforst Moonsorrow Månegarm Nastrandir Svarga XIV Dark Centuries Edit: Satte det opp som liste for betre oversikt. Endret 27. mai 2009 av Manerasita Lenke til kommentar
thadon Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Liker du Equilibrium vil nok Finsterforst også falle i smak. Lenke til kommentar
SKitZo1337 Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Takk alle sammen For å si det mildt, jeg falt pladask for Dalriada og Equilibrium. Det beste jeg har hørt hittil. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Takk alle sammen For å si det mildt, jeg falt pladask for Dalriada og Equilibrium. Det beste jeg har hørt hittil. Sjekk ut "Echo Of Dalriada" Samme band, med tidligere navn så da får du med deg de gamle utgivelse også. Foretrekker "Kikelet" albumet. Sjekk også ut Finsterforst som jeg sa istad, de skal ligne en del på Equlibrium (Weltenkraft er albumet som har mest likheter) Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Tyr og Ragnarok er fantastiske band! Verdt å høre. Lenke til kommentar
SKitZo1337 Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Likte visst bare den ene sangen jeg fant av Tyr. The Wild Rover tror jeg den het. Ragnarok var ikke helt den stilen jeg lette etter da Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Kan jo prøve å høre noe av Agalloch. Ikke helt folk, men det har noe folk preg. Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Agalloch. Alle burde høyra på Agalloch. Lenke til kommentar
En græll grill Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Er du fortsatt lysten på mer kan jeg tilføye: svartsot heidevolk thyrfing cruachan vintersorg trollfest storm Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Agalloch. Alle burde høyra på Agalloch. Lenke til kommentar
SKitZo1337 Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Det gikk ann å høre på Agalloch. Ikke alt for hardt Trollfest, Vintersorg, Cruachan, Heidevolk og Svartsot gikk også fint ann å høre på Gjerne tilføy mer om du har ^^ Takker fortsatt alle for tips ^^ Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Skyforger bør prøves ut. Genialt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå