Nemesis90 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hei får ikke Z-5500 til og funke skikkelig, det spiller kun fra 2-3 høytalere og har prøvd og tukle med alt av windows/creative innstilinger, har nyeste drivere osv. alt funket supert før, men nå vil det simpelt ikke spille på alle høytaleren, og det er 0 bass på entertainment mode etter jeg byttet over til game mode så tilbake Har byttet alle høytaler kabler + sikrig men ingen forbedring. Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 tror jeg har funnet problemet, inngangen til left front gir ikke lyd fra seg uansett hva jeg gjør med ledninger/høytalere. dette er vel en garanti sak? Lenke til kommentar
amish Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Du får ikke lyd i anet en 2 høytalere med mindre du hører på 5.1 film. Eller du setter kontrollen til PLII Music/Movie Lenke til kommentar
Wiox Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Du får ikke lyd i anet en 2 høytalere med mindre du hører på 5.1 film. Eller du setter kontrollen til PLII Music/Movie jeg har samme problem med Z-5500, jeg får kun to høytalere om gangen (de to bak/foran eller senter) men bassen er alltid på. jeg har prøvd andre effekter (PLII Music), men det kommer ingen lyd i det hele tatt, bruker (patetisk nok) Windows Media Player til å spille musikk, har dette noe med saken å gjøre? Skal Inputen være på noe spesielt? har den på Direct, og effekt på 6Ch Direct. Pc'n min skal kunne spille surround. Hva er det jeg gjør feil? Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Men jeg har da fått 5.1 til og spille på musikk osv før når jeg har brukt den Direct 6 elns, syns det er tåpelig at dette skjer, risikerer og betale dyrt for og ha sendt det til ps.no når det kanskje ikke er feil på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå