Gå til innhold

Religiøst genocide mot grisene i Egypt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, vi får jo inderlig håpe vi ikke får slike tilstander her i landet.

Til det er vi alt for ateistiske, gudskjelov!!!! Men heller ikke kristne skal spise grise kjøtt... noe de ikke tenker på når de gafler i seg ribbe på jesu "fødselsdag"... :)

Demografisk forandring, min gode mann, det er det jeg tenker på. Noe som medfører at grisens stilling vil svekkes.

Lenke til kommentar
Vel, vi får jo inderlig håpe vi ikke får slike tilstander her i landet.

Til det er vi alt for ateistiske, gudskjelov!!!! Men heller ikke kristne skal spise grise kjøtt... noe de ikke tenker på når de gafler i seg ribbe på jesu "fødselsdag"... :)

Demografisk forandring, min gode mann, det er det jeg tenker på. Noe som medfører at grisens stilling vil svekkes.

Tror ikke folk her oppe vil spise noe mindre med gris for det... Og uansett vil slikt gå over tid og derfor forhindre en masse slakting ala de sinnsvake tilstandene en ser i Egypt... Nevnte jeg foresten sekularitet? Jeg kan faktisk ikke komme på noe i min ateist agenda (!!!) som sier noe om hat til noe annet levende, eller dødt for den sakens skyld... Så nei, tror ikke vi vil få slike tilstander her oppe nei... Temmelig sikker til og med. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...