Gå til innhold

Religiøst genocide mot grisene i Egypt.

Anbefalte innlegg

I et desperat forsøk på å utrydde den ikke-eksisterende svineinfluensan i Egypt har regjeringen bestemt seg for å slakte absolutt alle grisene som bor innenfor landets grenser. I dag er tallet ukjent, men det levde rundt 300 000 griser i Egypt før svineinfluensan kom, og det var vanligvis fattige kristene bønder som tok vare på dem. Det er ikke tilfeldig at muslimene viser så lite respekt mot et dyr dem kaller urent, men metodene de bruker for å oppnå galskapen vil sette sinnet i kok til enhver som har et snev av respekt mot andre dyreraser.

Grisene blir sparket, slått, kuttet opp levende og gasset i trange rom som tar 40 minutter før de endelig dør. Dette er dyretortur på det alle værste og jeg blir fly forbanna når det i tillegg er helt unødvendig og oppblåst av religiøse idioter som bruker svineinfluensan som en unskyldning til å fjerne alle de urene grisene fra landet. Alle grisene blir begravd levende, så kjøttet er helt bortkastet og de fattige bøndene må finne mat et annet sted.

Tror dere den egyptiske regjeringen hadde vist så lite empati og gjort det samme mot kuene, sauene eller kyllingene som ikke er urene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...

Bare fordi det het "Svineinfluensa".

Flaks at det ikke het "Ateistinfluensa" haha... ha? :ermm:

:)

Du sier noe... Neste gang kan det være oss...

Ateist influensa, den gudeløse pesten... :eek:

Tenk om de religiøse joiner scientologene og erklærer alle ateister for "fair game".... Vel, da trøster meg med at elgjakten ikke hadde vært fullt så morsom om elgen hadde skutt tilbake.... he he... he :D

Endret av RWS
Lenke til kommentar
...

Tenk om de religiøse joiner scientologene og erklærer alle ateister for "fair game".... Vel, da trøster meg med at elgjakten ikke hadde vært fullt så morsom om elgen hadde skutt tilbake.... he he... he :D

Det er derfor ateister må bevepne seg, gjerne kjøpe inn noen fly og tanks mens vi holder på, og kanskje begrave en nuke rett under hovedkvarteret til Scientology, så viss de prøver seg BOOM!!!

Men ja dette er ille, det er nesten sånn at jeg vil at usa skal erklære krig mot Egypt.

Lenke til kommentar
...

Det er derfor ateister må bevepne seg, gjerne kjøpe inn noen fly og tanks mens vi holder på, og kanskje begrave en nuke rett under hovedkvarteret til Scientology, så viss de prøver seg BOOM!!!

Men ja dette er ille, det er nesten sånn at jeg vil at usa skal erklære krig mot Egypt.

Forsiktig med hva du ønsker deg! En må ikke glemme at de kristne i USA ikke er et hår bedre enn muslimene... noe president Bush beviste da han gikk inn i Irak fordi gud hadde fortalt ham det... Hvorfor sa ikke bare gud til ham at de ikke hadde atomvåpen der? Så kunne Irakerne spadd sin egen dritt til de var voksne nok til å faktisk kunne løse sine egne problemer... Tror faktisk det hadde vært bedre for alle parter jeg, når jeg med den mest brukte klokskapen, etterpåklokskapen, ser på dette.... :ermm:

Lenke til kommentar
Forsiktig med hva du ønsker deg! En må ikke glemme at de kristne i USA ikke er et hår bedre enn muslimene... noe president Bush beviste da han gikk inn i Irak fordi gud hadde fortalt ham det... Hvorfor sa ikke bare gud til ham at de ikke hadde atomvåpen der? Så kunne Irakerne spadd sin egen dritt til de var voksne nok til å faktisk kunne løse sine egne problemer... Tror faktisk det hadde vært bedre for alle parter jeg, når jeg med den mest brukte klokskapen, etterpåklokskapen, ser på dette.... :ermm:

Jeg kjente hårene i nakken min reiste seg når jeg så den talen på tv. At verdens mektigste mann tar ordre fra stemmer han hører inni hodet sitt, og at verden synes det er greit, det er skummelt.

Lenke til kommentar

Hvordan skal det gå med kopterne nå? De har vel ikke mulighet til å få seg jobb siden de er kristne. Vi kan være sikre på at de ikke får noen erstatning fra myndighetene.

Tilføyelse:

"Genocide is the deliberate and systematic destruction, in whole or in part, of an ethnic, racial, religious, or national group." Det betyr vel folkemord, og kan dermed ikke brukes om griser.

Endret av Frankline
Lenke til kommentar
Hvordan skal det gå med kopterne nå? De har vel ikke mulighet til å få seg jobb siden de er kristne. Vi kan være sikre på at de ikke får noen erstatning fra myndighetene.

Tilføyelse:

"Genocide is the deliberate and systematic destruction, in whole or in part, of an ethnic, racial, religious, or national group." Det betyr vel folkemord, og kan dermed ikke brukes om griser.

Det er sant, men jeg fant ikke et bedre ord for det.

Lenke til kommentar
Du håper at noen av Egyptens plager skal vende tilbake? Gresshopper f.eks.

Tja. Og mumier :)

Ikke mumier. Disse folkene ER mumier... :devil:

Disse grisene har jo ikke kremtet engang, langt mindre hostet og nyst men det er vel ikke på dette planet det ligger heller... So genocide er ikke så langt unna sannheten, for det er jo nettopp for å utrydde noen religiøse skrullinger at andre religiøse skrullinger går løs på maten til de første skrullingene i håp om å få de religiøse skrullingene over i sin egen religiøse forstyrrede skrulling gjeng.... Kokt ned er jo alle disse religiøse skrullingene skrullinger, den ene parten bruker bare grisene for å legge litt ekstra med plager på den andre gruppa. Hadde det vært omvendt hadde ikke skrullingene som blir plaget nå vært et strå bedre....

Så hva med å legge religiøst skrulleri (har sett for mye på Madagaskar men minstemann tydeligvis... :) ) på hylla og bli venner på likt grunnlag? Når skal mennesker forstå at religiøst skrulleri er og blir den største ufreds faktoren vi har?

Endret av RWS
Lenke til kommentar
Vel, vi får jo inderlig håpe vi ikke får slike tilstander her i landet.

Til det er vi alt for ateistiske, gudskjelov!!!! Men heller ikke kristne skal spise grise kjøtt... noe de ikke tenker på når de gafler i seg ribbe på jesu "fødselsdag"... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...