heggstad Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg har tenkt, og ligger an til å kjøpe en vidvinkel i steden for en normalzoom. De vidvinkel-millimeterne har faktisk blitt savnet i det siste, og jeg kan klare meg fremdeles med kit-objektivet, om jeg blender opp en del. Da blir spørsmålet; canon 10-22 vs sigma 10-20 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg har tenkt, og ligger an til å kjøpe en vidvinkel i steden for en normalzoom. De vidvinkel-millimeterne har faktisk blitt savnet i det siste, og jeg kan klare meg fremdeles med kit-objektivet, om jeg blender opp en del. Da blir spørsmålet; canon 10-22 vs sigma 10-20 Canon - koster mere men er bedre på de aller fleste punktene. TOm Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg hadde kjøpt canon 10-22 uten å tvile Nå kjenner jeg ikke det andre, men jeg må virkelig si at vidvinkelobjektivet jeg kjøpte i fjor er helt klart mest brukt Sigma 10-20 veit jeg ikke noe om annet enn at en kollega er veldig godt fornøyd med sitt (til nikon). Lenke til kommentar
TGB Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Canon 10-22 er veldig bra, anbefales. Lenke til kommentar
SNratio Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg hadde kjøpt canon 10-22 uten å tvile Nå kjenner jeg ikke det andre, men jeg må virkelig si at vidvinkelobjektivet jeg kjøpte i fjor er helt klart mest brukt Sigma 10-20 veit jeg ikke noe om annet enn at en kollega er veldig godt fornøyd med sitt (til nikon). Jeg har ingen erfaring med Canon-objektivet, men har Sigma 10-20 sjøl for Nikon, og jeg mener det gjør en veldig bra jobb. Såvidt jeg kan se, var det ikke overveldende forskjeller mellom de to i photozone.de sine tester heller. PÅ foto.no ligger det et eksemplar for Canon ute nå. Jeg hadde sjekka ut det først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå