Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet og fordelen med shuttle er jo plass. Den har kun en 5.25" plass, dvs at du bør kjøpe en kombinert dvd/cdrw-spiller eller en dvd-brenner. den har også begrenset plass til harddisker. Strømforsyningen er også svak. Har også hørt rykter om at psu-viften bråker mye, men det skulle visst ordnes. det har jo også kun en pci plass, så du kan ikke kjøpe mange tilleggskort hvis du skulle ønske det. Jeg hadde heller gått for amd-modellen med n-force2 chipsett, den har bedre innebygget skjermkort, som holder til det meste.

Lenke til kommentar
Problemet og fordelen med shuttle er jo plass. Den har kun en 5.25" plass, dvs at du bør kjøpe en kombinert dvd/cdrw-spiller eller en dvd-brenner.

 

Ok, da kjøper jeg bare en kombinert dvd/cdrw-spiller eller en dvd-brenner.

 

den har også begrenset plass til harddisker.

 

Jojo, men kjøper jeg en 200 gB harddisk, så er det nok for meg.

 

Strømforsyningen er også svak.

 

Det er et problem som jeg ikke vet hvordan kan fikses.

 

Har også hørt rykter om at psu-viften bråker mye, men det skulle visst ordnes.

 

Fikser jo seg selv. :p

 

det har jo også kun en pci plass, så du kan ikke kjøpe mange tilleggskort hvis du skulle ønske det.

 

Hm, men den har jo alle koblinger og alt, så jeg tror ikke at man trenger så mange andre pci plasser.

 

-

 

Totalt 1 og et halvt problem ( strømforsyning og pci plass ).

 

Pappa sier han vil betale mer til "innhold" om jeg kjøper Shuttle (pga sizen), men jeg vet ikke, jeg! ER SÅ VANSKELIG :p

Lenke til kommentar

hei.

 

Jeg har Shuttle SS51g og er meget fornøyd med den. Den inneholder alt jeg har behov for. Er hærlig og ha en pc som veier ca 5kg, istedenfor 20kg.

 

at strømforsyningen er for liten har jeg ikke noe problemer med :) jeg har 1800MHz P4, GF4 skjemkort, lydkort, 2x 80gig hd, dvd-brenner og 2x neonlys i kassa :) har bytta ut CPU vifta med ny Papstvifte. har ikke gidda enda og skifte PSU vifta.

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk veldig lyst på en jeg også, tror den kler flatskjerm veldig godt!!! Men som sagt, jeg hadde gått for n-force2 utgaven(AMD), det integrerte lydkortet på den utgaven har fått mye skryt, og skjermkortet er bra. Men det gjør du som du vil, trenger ikke ta intel/amd diskusjonen her. Det blir jo en veldig pen pc, den kommer forresten også i svart: http://us.shuttle.com/specs2.asp?pro_id=243

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...