Sperenza Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hei! jeg hadde satt veldig pris på om noen kunne ha hjulpet meg med å finne en sang som jeg har forsøkt å finne en god stund nå! Jeg tror refrenget går noe sånt som " I was borned in a (the?) fishermans nest".. tror det det er duett med en mann og en dame.. men er ikke sikker.. mener også at det er en norsk gruppe som hadde denne sangen. Om noen vet hvilken sang jeg tenker på, hadde jeg blitt fornøyd! Lenke til kommentar
Mjauriksen Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Vanskelig å si. Er utdraget første linje i sangen, Refrenget eller bare en verselinje? Hva slags sjanger er det? ca tidsperiode? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Kan det være ? Her er forresten tråden som hjelper deg med sånne sprøsmål. Lenke til kommentar
Sperenza Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Kan det være ? Her er forresten tråden som hjelper deg med sånne sprøsmål. Tusen takk! der var den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg