Kenneth Solfjeld Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg skal male et gigantisk bilde opp på en vegg i anledning en festival. I bildet skal det være en gitarist (legger ved illustrasjon) Jeg har gått til innkjøp av en 2mm plastduk til å skjære ut sjablongen, men har ikke testet ut dette materialet før, så jeg er veldig, veldig usikker. Man bør være rimelig sikker på hva man gjør før man begynner å male. Noen som har erfaring med andre materialer til sjablong, så er jeg veldig interressert å høre om det! Lenke til kommentar
N* Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Trodde papp var best jeg. Plast høres vanskelig ut å få opp på mur. Men det går sikkert bra tror jeg. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Hadde figuren vært mindre, skulle jeg nok ha brukt papp e.l. Men siden den er så diger, må jeg ty til alternativer. Papp i denne størrelsen er vanskelig å oppdrive, i hvertfall lokalt. Lenke til kommentar
toth Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Kanskje ikke nyttig for TS lenger, men muligens for andre: Bruk Prosjektor istedetfor sjablong! En god prosjekter blåser opp fra pc'n rett på veggen du skal male, så er det bare sette igang og male over Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 kazang vanlig papir fra printern.. med andre ord.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå