Thue Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Har lyst å begynne med aksjer igjen. Jeg har prøvd meg litt før, men kun gjennom min fars konto. Jeg har nå for en tid tilbake opprettet konto hos Nordnet og er nå klar for å begynne med aksjer for fult Jeg vil ta det litt rolig i starten, iom at markedet er såpass ustabilt som det er akkurat nå, men hva er bra å kjøpe? Jeg tenkte jeg skulle begynne med å kjøpe 2 børsposter i Yara, en i Norsk Hydro (evnt. statoil hydro) og bruke 20 000 på litt mer risiko akjer. Hvordan høres det ut? Yara er vel bankers, det kommer vel til å gå sakte men sikkert oppover? Forslag til aksjer med litt større risiko? tenkte litt på DNO og Seadrill, men DNO har vel hatt sin opptur i år, ellet kan de gå ytterligere opp? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Stenger denne tråden med henhold til refererte lenke(-r). Det finnes allerede en (eller flere) aktive tråder om denne tematikken. Brukere oppfordres til å forsette der. Anbefaler trådstarter og andre interesserte tråden(-e): Den Store AksjetrådenI så måte. Ikke glem å bruke søkefunksjonen før opprettelse av nye tråder. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg