Wattengård Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Noen som har kommet over nett-kurs på MS SQL Server? Gjerne et litt avansert kurs. -C- Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hvis du har tilgang til Microsoft IT Academy: E-learning Course 4326: Getting Started with Databases and Transact-SQL Og medfølgende kurs: Exam 70–431: TS: Microsoft SQL Server 2005 Implementation & Maintenance Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Noen som har kommet over nett-kurs på MS SQL Server?Gjerne et litt avansert kurs. -C- http://www.ecademy.no/studier/DynamiskWebutvikling/ Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Takk for tipset. Men det ecademy-kurset var vel så urelevant som man får det? Skal ta på meg noe av skylden siden jeg var dårlig til å spesifisere... For å spesifisere litt mer. Jeg er ute etter et MS SQL-kurs for viderekomne. Det bør ta for seg ting som optimalisering (vet dette er et helt kurs i seg selv ), XML, bruk av .NET inni MS SQL etc. Dette er for videreutdanning i en jobb jeg allerede har, og ikke for å få en ny jobb -C- Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Takk for tipset. Men det ecademy-kurset var vel så urelevant som man får det?Skal ta på meg noe av skylden siden jeg var dårlig til å spesifisere... For å spesifisere litt mer. Jeg er ute etter et MS SQL-kurs for viderekomne. Det bør ta for seg ting som optimalisering (vet dette er et helt kurs i seg selv ), XML, bruk av .NET inni MS SQL etc. Dette er for videreutdanning i en jobb jeg allerede har, og ikke for å få en ny jobb -C- Se om du finner noe her: http://www.hist.no/content.ap?thisId=25685 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå