Gå til innhold

[LOTRO]traits og builds for Champs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmmm, vanskelig og si.

 

Virtues:

 

Discipline(must!) - Justice - Valour - Fortitude - empathy

 

noen champs velger og bruke determination isteden for empathy for mere crit chance pga. agility ;)

 

Class: er du i ettenmoors eller solo/lvling så trait for all del bersherker og battle frenzy(the deadly storm).

 

Men er du på Watcher som champ, trait deadly storm og skaff deg deathstorm! dette er veldig handy på signaturene til watchern på stage 3, da trenger man 2 champs med deathstorm.

 

Legendary:

 

Controlled Burn - Must

Frecious Strikes

Raging Blades

 

 

 

 

Dette er sånn jeg har gjort det :)

Lenke til kommentar
hmmm, vanskelig og si.

 

Virtues:

 

Discipline(must!) - Justice - Valour - Fortitude - empathy

 

noen champs velger og bruke determination isteden for empathy for mere crit chance pga. agility ;)

 

Class: er du i ettenmoors eller solo/lvling så trait for all del bersherker og battle frenzy(the deadly storm).

 

Men er du på Watcher som champ, trait deadly storm og skaff deg deathstorm! dette er veldig handy på signaturene til watchern på stage 3, da trenger man 2 champs med deathstorm.

 

Legendary:

 

Controlled Burn - Must

Frecious Strikes

Raging Blades

 

 

 

 

Dette er sånn jeg har gjort det :)

 

 

ska jeg se om jeg klarer å huske oppsettet mitt da :p har så mye å tenke på om dagen at jeg sikkert ikke får med alt :p

 

av virtues så har jeg faktisk ikke Discipline med. holder på å få den opp til 10 as we speak, i tilfelle jeg sku få lyst til å equippe den. Men for øyeblikket så er det ikke might jeg trenger mest, så derfor er den vel ikke med..

 

Valour - innocence - justice - empathy - Loyalty er vel da mitt oppsett for tiden, om jeg ikke husker helt feil da.

 

Ettenmors er jeg aldri i, så tenker ikke så mye på builds for enkelte ting, men prøver å kjøre en og samme liste, så jeg slipper å bytte om på traits hver gang jeg ska i en instance..hehe..

 

På legendary så har jeg nøyaktig de samme. Hadde 'figh on' en god stund, men det var mest for å bare fylle ut en plass i legendary. Syns ikke så veldig om den for å være ærlig.

 

Jeg mangler stadig en rad piece (skuldra fra 16th), så med dette buildet så mener jeg at jeg har en armour value på 4889, morale på 5400+ og power på 2500+

Might/agility/vitality er på rundt 484/464/434 sånn ca, så de må jo klart forbedres da.

 

Har enda ikke sett en drop på champ 2nd eller 1st age våpen enda da ./cry

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Virtues: Justice, Discipline, Loyalty, Determination og Valour

Class: Fervent Rage, Heavy Shield Use, Braced Against Defeat, Winds of the Storm, Stalwart Blade, Eye of the Storm og Improved Rend.

Legendary: Explosion of Blades, Controlled Burn og Deathstorm.

 

Mine legendary våpen har også tatt sikte mot AOE! :D

 

Barstan lv60 Champion Laurelin

Lenke til kommentar
Virtues: Justice, Discipline, Loyalty, Determination og Valour

Class: Fervent Rage, Heavy Shield Use, Braced Against Defeat, Winds of the Storm, Stalwart Blade, Eye of the Storm og Improved Rend.

Legendary: Explosion of Blades, Controlled Burn og Deathstorm.

 

Mine legendary våpen har også tatt sikte mot AOE! :D

 

Barstan lv60 Champion Laurelin

 

Enig på virtues untatt at du burde bytte ut justice, den er crap i forhold til innoscense og dens inkomming melee dmg.

Heave shield har jeg kun traitet hvis jeg skal bruke, før hadde jeg den på hele tiden for sikkerhetskyld men føler ikke deter nødvendig nå lenger, kansje hvis man kjører mye pug, stalwart blade er kjekk, jeg liker også de bladestorm traitsa + critsingeltarget traitsa og kjører med braced against defeat. Men det er veldig smak og behag.

 

På legendaries kjører jeg Explosion of blades, controlled burn og fericious strike traiten. Deathstorm er ubukelig syns jeg, klarer å få ut like mye aoe hvis man har ei rekke man følger for å få opp fervour pips fort.

 

På legendary weapons, kjører jeg fervour dmg og aoe dmg, på runa kjører jeg heal for bracing attack, rend pulse og ebbing ire cd hovedsaklig.

 

På gearet kjører jeg fullt av blademaster-settet unntatt chest der har jeg ..... som dropepr fra watcher.

Ringer er narmeleths legacy og riddlers ring, Bracelets er 2 inscidious cuffs og earings er miners steel earing og mentors earing.

 

Statsene mine er:

Jodde | Champion | Man

 

5773 Morale

2259 Power

 

555 Might

516 Agility

537 Vitality

127 Fate

206 Will

80 Radiance

371 In-combat Morale Regen

4758 Out-of-combat Morale Regen

559 In-combat Power Regen

2592 Out-of-combat Power Regen

 

9.7% Melee Crit

4.6% Ranged Crit

1.1% Tactical Crit

 

N/A% Block Chance

N/A% Block Partial Mitigation

10.3% Parry Chance

30.3% Parry Partial Mitigation

9.8% Evade Chance

29.8% Evade Partial Mitigation

 

4.3% Wound Resistance

1.7% Fear Resistance

8.1% Disease Resistance

8.1% Poison Resistance

 

4291 Armour

35.0% Common Mitigation

13.4% Fire Mitigation

13.4% Frost Mitigation

15.3% Shadow Mitigation

13.4% Lightning Mitigation

24.8% Acid Mitigation

 

-12.0% Melee Vulnerability

-2.5% Ranged Vulnerability

-2.0% Tactical Vulnerability

17.0% Incoming Healing

Endret av jodde11
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...