ingvild72 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Heisann, noen som kan hjelpe meg å finne et bra kompakt kamera? Bildekvaliteten er viktig, gjerne vidvinkel. Fungere godt inne og ute. Ta raske bilder. Fint med zoom. Jeg er ikke så opptatt av at det skal være så lite. Har speilrefleks fra før og ønsker et automatisk kamera. Håper på noen forslag. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Heisann, noen som kan hjelpe meg å finne et bra kompakt kamera?Bildekvaliteten er viktig, gjerne vidvinkel. Fungere godt inne og ute. Ta raske bilder. Fint med zoom. Jeg er ikke så opptatt av at det skal være så lite. Har speilrefleks fra før og ønsker et automatisk kamera. Håper på noen forslag. Av de kompakte har jeg hele tiden holdt meg til Canon Ixus jeg, enkelt, pålitelig og bra medfølgende software, jeg har mitt 5. ixus nå, (850) og det kommer jeg til å holde på som ekstra-kamera ved siden av Canon EOS.(Ellers vet jeg at Panasonic Lumix er et bra kamera) RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå