cola01 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 er det noen som kan anbefale "Amentio"?? skal kjøpe en ny data mus, og amentio er jo ganske billig så jeg lurte på om det lønnet seg å kjøpe det derfra....xD Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 jeg har ikke opplevd noen problemer med de, nærmer meg vell 15ordre fra de samt hatt 2retursaker som ble behandlet raskt og problemfritt. Lenke til kommentar
DoniDracula Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) dag Endret 4. juni 2009 av DoniDracula Lenke til kommentar
haffa14 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Har bare gode erfaringer med de jeg og. Skal si du gjør mye research når du skal kjøpe småting som mus Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Kun gode erfaringer med de jeg også. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Prisguiden har en fin funksjon der brukere anmelder og gir poeng til nettbutikker. Her er brukererfaringene om Amentio Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Har aldri hatt noe retur hos dem så jeg kan ikke si noe om det, men alt jeg har bestilt fra dem har kommet fort og prisene er bra. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 HAr heller aldri hatt noen returer med dem, men har til gjengjeld hatt ca 10 ordre der. Ender alltid på dem når jeg skal bestille nytt. Veldig fornøyd Selv om oppsettet på menyene, navnbeskrivelsene og vareinfoen kunne vært litt bedre. Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg har en dårlig opplevelse av dem. Jeg bestilte pc'en min hos dem for 2 uker siden og de sendte den ikke før idag. Jeg har fått tilbake litt på frakten, men 2 uker er "litt" for sent. Men kundeservicen deres er topp og de er jo billig. Lenke til kommentar
cola01 Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg har en dårlig opplevelse av dem. Jeg bestilte pc'en min hos dem for 2 uker siden og de sendte den ikke før idag. Jeg har fått tilbake litt på frakten, men 2 uker er "litt" for sent. Men kundeservicen deres er topp og de er jo billig. oookey Lenke til kommentar
riroil Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Sett deg gjerne litt inn i webmercs-prinsippet før du handler der. Jeg fortsatt tilgode å ha en god erfaring med Amentio. Riktignok en stund siden jeg handlet der, men de 3 gangene jeg gjorde det ble det bare surr. Varer som ikke eksisterte osv. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå