Gå til innhold

[AoC]Er spillet ferdig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nok ikke det heller blir noen suksess gitt.. Det eneste mammuten er god for er å ødlegge vegger i sieges, men selv da er de bortkastet siden siegeweapons gjør mye mer skade i tillegg til at alle mann trengs for å nedkjempe fienden til fots.

Lenke til kommentar
Tror nok ikke det heller blir noen suksess gitt.. Det eneste mammuten er god for er å ødlegge vegger i sieges, men selv da er de bortkastet siden siegeweapons gjør mye mer skade i tillegg til at alle mann trengs for å nedkjempe fienden til fots.

Æsj.. offer gadd jeg å forhåndbestille til release da? -.- Vil du hjelpe meg å hugge av huet på mammuten? xP

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Nei si det. Håpet også før release at mammuten skulle være bedre, men når sant skal sies bruker jeg mount ytterst sjeldent nå uansett. Hadde gjerne hugget hodet av både mammuten og nesehornet mitt, så den er jeg med på. ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Er nå tilbake på spillet, har koset meg fryktlig masse til nå. Spillet er enda ikke helt stabilt, men likevel satser på at Funcom får fingern ut av rumpa så fort flere folk blir med på spillet. Siden de har nok mer gjeld enn inntekt de stakkarene, med tanke på at AoC ikke var billig å lage, selv om de fucket det til.

Jeg spiller såfall på Aquilonia, rp-pvp og koser meg der. Om det er flere rp:ere her, så feel free to contact me. Endel av mine kamerater både IG og IRL har tanker om å lage en stygisk religiøs Set fanatisk Cult. Vært morsomt å hatt med flere på det.

Endret av Helgi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...