Gå til innhold

[AoC]Er spillet ferdig?

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Spillet er helt fantastisk imo. DX10 :wub:

Den nye patchen har ødelagt spillet helt for min del. PvP er alt jeg ønsker i dette spillet, men etter at hp'en har blitt buffet og dps'en har blitt minsket har det hele blitt kjedelig, rett og slett. Når i tillegg funcom ikke greier å balansere klassene nogenlunde etter over ett år, er det nok for meg. Accounten min er fryst, og jeg har ikke planer om å returnere før de eventuellt får orden på sakene.

Lenke til kommentar
Spillet er helt fantastisk imo. DX10 :wub:

Den nye patchen har ødelagt spillet helt for min del. PvP er alt jeg ønsker i dette spillet, men etter at hp'en har blitt buffet og dps'en har blitt minsket har det hele blitt kjedelig, rett og slett. Når i tillegg funcom ikke greier å balansere klassene nogenlunde etter over ett år, er det nok for meg. Accounten min er fryst, og jeg har ikke planer om å returnere før de eventuellt får orden på sakene.

Dette er en effekt av en patch så omfattende som 1,05, sett patch notes til 1,05,3?

Lenke til kommentar

Jeg har meldt meg på disse "2 uker gratis" greiene. Installerte AoC uten større problemer, og patcher de 2,96GB som trengs. jeg har nettop formatert PC'en (Vista Ultimate) og oppdatert alt, og lastet ned alle driverne. når jeg får opp "PLAY" på patcheren, får jeg beskjed om at jeg burde laste ned Service Pack 1 (er denne nødvendig?). Jeg velger "NO" og jeg får opp en melding FØR skjermen engang blir svart: "Conan has encountered a problem...".

Noen som har en løsning på dette, vil gjerne få utnytt de 2 ukene jeg har blitt tildelt :)

Lenke til kommentar

Takk for tipset. trengte ikke det, bare endra på "settings" i patcheren fra DX 9 til 10 så funka det i en halvtime.

Etter det funderte jeg på hva problemet kunne være, så jeg gikk inn på settings og så at det var tilbake på DX 9, så endra til 10 igjen, og deretter virker det :):)

Lenke til kommentar

Jeg begynte og spille det rett etter det kom ut. Spilte i 2timer så avinstallerte jeg det.

De burde ha ventet et år med å gi det ut etter min mening, og gjort det ferdig.

Jeg kommer nok til å teste det igjen på et senere tidspunkt , men ikke nå. Jeg får enda frysninger nedover ryggen av spillet.

Lenke til kommentar

Såpass. Hvis du syns det var så dårlig så bør du vel kanskje finne på noe annet.

Jeg for min del starta også med en gang det kom ut. Tok en pause fra august til januar, og har spilt endel siden da. Selvfølgelig mye som ikke var bra i starten, men jeg greide fint å spille det uansett og jeg syns det var morsomt og underholdende.

Lenke til kommentar

Fikk spillet på release, spilte det litt men da hadde jeg ikke så kraftig maskin, så kom vel akkurat over 20.

Spilt litt etter jeg fikk den nye maskina, men ikke så mye. Jeg og en kompis tok det opp igjen nå med den 14-dagersgreia, og vi liker det!

Hadde en Guardian på 26, men orket ikke fortsette med den, siden jeg surret så mye og synes div. systemer ikke var så gode ol.

Startet med en Dark templar i forbindelse med 14-dagersprøven, herlig!

På fredag spilte vi fra 2200 til 0700 om morran, sov til 1330 og fortsatte. kom oss gjennom hele Tortage. Jeg er på 25 nå, satser på å runde 30 før uken er omme i hvertfall. Siden min forrige char aldri kom til 40 har jeg enda ikke fått prøvd mammuten jeg har siden jeg forhpndbestillte før release xP

Lenke til kommentar
...

Siden min forrige char aldri kom til 40 har jeg enda ikke fått prøvd mammuten jeg har siden jeg forhpndbestillte før release xP

Tror ikke du skal forvente deg for mye av den mammuten.. Etter min erfaring kommer du til å prøve den en gang for så å kjøpe deg en hest.

Lenke til kommentar
...

Siden min forrige char aldri kom til 40 har jeg enda ikke fått prøvd mammuten jeg har siden jeg forhpndbestillte før release xP

Tror ikke du skal forvente deg for mye av den mammuten.. Etter min erfaring kommer du til å prøve den en gang for så å kjøpe deg en hest.

Hehe, antageligvis. Men kompisen minm har ingen mount når han kommer til lvl 40, så jeg kan briefe en liten stund :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...