The Stig Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Den gamle rullebrettkongen vil ha deg på brettet. Les mer Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Dette måtte vel komme før eller siden. Tror denne kommer til å føye seg inn i rekken av plastikkduppeditter jeg ikke behøver å kjøpe. Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Lurer veldig på hvordan dette skal fungere! Skal man altså stå på brettet og utføre triksene på "vanlig" måte? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Når de tar det så langt, kan man ikke like godt skate på ordentlig da? Foretrekker Skate 2 jeg. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Tanken er bra, men vil ikke ha det for komplisert. Spill skal være moro. Jeg vil heller slenge meg ned på sofaen med en gamepad i stedet for å stå på et teit brett i stua. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hvis man faktisk må gjøre triksa og sånt selv tror jeg i grunnen vi lukter på en flopp, men det er jo ikke godt å si. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Når de tar det så langt, kan man ikke like godt skate på ordentlig da? Foretrekker Skate 2 jeg. Haha, word! Lurer på hvor mye det kommer til å bli for spillet + brettet. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Du får Tony Hawk Ride Solo pack med et skateboard så du kan cruise rundt alene, ELLER du kan få kjøpt Tony Hawk Ride World Tour pack med hele fire skateboard så hele vennegjengen kan stå på rommet og skate sammen! Solo pack vil koste 800kr, mens World Tour vil koste 1700kt hehe Jeg kommer til å få meg en god latter hvis det hender Endret 18. mai 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Sivaji Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Skal man liksom hoppe rundt i stua og lage hull i gulvet? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Dette her vil jo faktisk oppfattes som veldig krevende for de fleste vil eg tro For de som faktisk har erfaring på brett vil nok dette kanskje vere veldig morro Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Kan umulig tro at man skal måtte hoppe med selve brettet. Det vil jo faktisk bli vanskeligere enn å bruke et ordentlig skateboard! Tipper det er noe lignende som det her brettet til nintendo wii som man står på, som registrerer vektfordeling osv.. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Gleder meg til å ta en 1080 og påfølgende alley oop i stua. Sindre: Det var vel også stilt lignende spørsmål rundt Guitar hero da det kom Wii har jo hatt stor suksess med Wii Fit, men er usikker på hvor langt denne strikken kan tøyes. Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Om dette fungerer bra kjøper jeg PS3 og Tony hawk ride! lett Endret 18. mai 2009 av hYLeAPe Lenke til kommentar
Sindra Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Du får Tony Hawk Ride Solo pack med et skateboard så du kan cruise rundt alene, ELLERdu kan få kjøpt Tony Hawk Ride World Tour pack med hele fire skateboard så hele vennegjengen kan stå på rommet og skate sammen! Solo pack vil koste 800kr, mens World Tour vil koste 1700kt hehe Jeg kommer til å få meg en god latter hvis det hender Hmm... Hvordan i allverden går man fremover da=/? Tenk fire personer hoppende og trampende rundt i en liten leilighet, uberfett! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Skal være helt ærlig her nå: hvordan i alle dager skal de få dette til å fungere? Det virker jo artig, men da er det nesten bedre å komme seg ut på et "ekte" skateboard Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Nekter å tro det er meningen man skal stå på det der. Da må brettet være fullt av armert jern for at den jevne sofagris ikke skal knekke hele skiten. Fort gjort å ende opp med en fot på hver side og vips, så knekker brettet på midten. Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 På samme måte som et vanlig skateboard er fullt av armert jern? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Såvidt jeg er ikke brettet laget for å kastes opp i luften (for eks. en kick-flip), brettet forstår hva du vil om du kun tar riktig fotgrep. Ligger en video ute på spillets hjemmeside som viser hvordan det hele fungerer i praksis. Det sagt, jeg er også litt skeptisk til hvorvidt denne tåler vekta av den jevne sofagris - den ser ihvertfall ikke særlig solid ut. Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 haha. Ser for meg mystiske reklamasjonssaker med denne her. Ola nordmann på 150kg kommer til butikken med brett som er knekt på midten etter et kickflip forsøk og vil ha et nytt brett på garantien :!: Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Solid er den helt sikker, det er jo ei plastfjøl på 4-5cm.. Ganske mye mer heavyduty enn et standard skateboard altså. I tillegg til at her har du all vekt fordelt på hele flaten og ikke to små punkter under brettet som ved et vanlig skateboard. Jeg er overhodet ikke redd for at man skal risikere å knekke denne greia.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg