Schneiderlin Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Har et problem med skjermkortet sannsynligvis. Plutselig en dag så begynte skjermen å blinke, så kom det sorte striper på muse pekeren, når jeg trykkte start, så blinkte skjermen å start menyen åpnet seg, men etter 20 sekund ca så klikket pcen, jeg prøvde å restarte, men det samme skjedde igjen. Skrudde den av i 20-30 min, å skrudde den på, så funket den. Men så etter 2 dager skjedde det samme, da er det vel skjermkortet det er noe galt med? For jeg gikk i safe mode og uinstalerte skjermkortet og da funker det. Har også formatert 2 ganger. Noen som vet om garantien dekker dette eller må jeg kjøpe nytt skjermkort? Endret 18. mai 2009 av Cortese Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Garanti er vanligvis 1 år, reklamasjonsrett 5 år. Så hvorvidt det går på garantien vet vel egentlig bare du... Hvordan kan du være så sikker på at det er skjermkortet? Dersom det fungerer i SafeMode virker det jo lite trolig at det er noe hardware-relatert problem? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Men jeg har brukt pcen i 3-4 måneder uten driveren til skjermkortet, men nå har jeg dratt ut skjermkortet å satt det i igjen, å nå funker det med driveren instalert. Får se hvor lenge det varer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå