TST Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Vi har alle hørt om skremmende Mario-religioner, og mennesker som overnatter utenfor butikkene flere uker i forveien, bare for å skaffe seg det nyeste Nintendo- konsollet. Kanskje har du også hørt om Zeldanismen? Gamer.no ble i går med et knippe dedikerte Zelda-entusiaster med på deres livs største handletur. http://www.gamer.no/features/zelda_lansering/ Lenke til kommentar
simes Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Haha! Genial reportasje Erling! Kjempebra! Nesten sånn jeg følte det da jeg skaffet meg Morrowind Lenke til kommentar
zeox Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 !!! !!! Lo meg skakk da jeg leste denne repotasjen! enkelt og greit genialt! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 HAHAHHA: ) GENIALT! : )))))) Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Humor kommer ofte lettest frem når en skriver det kl. 06:00 om morgenen Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Glimrende journalistikk, ERLING!! (Nei, det var ikke Tor som hadde skrivd artikkelen... ) hahaha!! artig!! 8) 8) Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 Glimrende journalistikk, ERLING!! (Nei, det var ikke Tor som hadde skrivd artikkelen). Nei, da hadde den den blitt fryktelig kjedelig. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Glimrende journalistikk, ERLING!! (Nei, det var ikke Tor som hadde skrivd artikkelen). Nei, da hadde den den blitt fryktelig kjedelig. Kanskje du også burde prøve å skrive på morrakvisten? hehe.. Er faktisk overbevist om at tekstene blir bedre på den tida av døgnet... Hvis man er b-menneske, vel og merke. (Men det er vel alle '"nerder" !) Lenke til kommentar
xlent Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Haha, dette var noe av det morsomste jeg har lest på Gamer.no Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Beste jeg har lest på lenge, Erling :wink: Har lyst å kjøpe meg en GameCube bare pga. spillet nå.. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Beste jeg har lest på lenge, Erling :wink: Har lyst å kjøpe meg en GameCube bare pga. spillet nå.. Kanskje jeg burde få provisjon fra Nintendo for hvert solgte spill? Neida :wink: Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Genialt! Denne funket nesten bedre enn omtalen. Vet ikke hvordan jeg skal få tak i spillet. Har ikke GC, har ikke penger, kjenner ingen med Zelda: The Wind Waker. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg