Helgi Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Ikke la deg lure av tittelen, riflen trenger ikke være ny. Så lenge den er ny for meg så er jeg fornøyd. Men ja, jeg trenger en kombi rifle. Helst ikke for dyr en, men en som fungerer og tåler ett støyt. Har fra før en ganske gammel en og er ikke særlig fornøyd med den har tilogmed vanskeligheter i å finne ammunisjon som er lovlig for den idag.. sukk. Lenke til kommentar
NoOb-Jakt Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ikke la deg lure av tittelen, riflen trenger ikke være ny. Så lenge den er ny for meg så er jeg fornøyd. Men ja, jeg trenger en kombi rifle. Helst ikke for dyr en, men en som fungerer og tåler ett støyt. Har fra før en ganske gammel en og er ikke særlig fornøyd med den har tilogmed vanskeligheter i å finne ammunisjon som er lovlig for den idag.. sukk. En billig og "god" kombi rifle? Jeg vet ikke nå hva du mener med "god" men Star Baikal kombi funker fett, star baikal er jo utroligt slitesterk ! http://www.jaktogvillmark.no/star_baikal.htm Lenke til kommentar
Arne Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hva skal du bruke rifle-løpet til? Baikalen han over linker til er jo i kaliber .223, og den kan du jo ikke bruke til noe større enn rådyr husker jeg ikke feil. Lenke til kommentar
junkhouse Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Baikalen får du også i 308, jeg ville nok vurdert Finn Classic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå