Naldar Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Har fått høyre at et nytt norsk spillutvikler-selskap er i fødefasen!!! Det kjem til å bli heite Green Carpet Productions og satser på at folk kompetente til å skape dataspill hjelper til gratis på fritida, men at disse får 1 fet prosentandel av spill-inntetktene... Åssen veit eg dette? http://www.green-carpet.tk Dette blir fett!!!!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Ehm, tipper Naldar "jobber" for dette selskapet..lukter spam lang vei..*sniff sniff* Lenke til kommentar
Naldar Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 Faktisk ikkje jobber ik i d heile tatt hørte d av nåken som hadde hørt d på mirc Eg sjekka linken, og vips Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 hihihi jada.. Meget bra side forresten Brukte du mye tid på å lage den? Lenke til kommentar
pekle Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Seriøst norsk selskap med .tk-adresse? Lenke til kommentar
Naldar Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 grunnen til at de vil ha folk til å jobbe gratis må vel være dårli økonomi, tk domene er vel samme grunnen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 uff skulle ønske SMS-barna kunne fått det inn i hodet at en datamaskin har tastatur, og dermed trenger de ikke bruke alle de pokkers forkortelsene. Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 uff skulle ønske SMS-barna kunne fått det inn i hodet at en datamaskin har tastatur, og dermed trenger de ikke bruke alle de pokkers forkortelsene. True true. Det må være noe av det som irriterer meg mest. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Joda blir bra dette her Jeg kommer ikke til å signe meg opp Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 "We are a new computer game developer. The only problem is that we don't have any computer game developers" Hehehehehe... Jadda! Nå sitter nok Funcom og Interloop og river seg i håret! En ny aktør er på banen, og de kan neppe overgå dette tilbudet! Ingen lønn, men 5% av inntektene... Der kommer jeg nok til å jobbe etter endt utdanning. Spennende mail adresse også: [email protected] Vel, lykke til Green Carpet! Lenke til kommentar
mrxzero Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Ser lovende ut. Lenge leve Rectum! Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Til tråd starteren: Lykke til uansett om det er du som har laget siten eller ikke. Det er en god idé, og vi får håpe den vil bære frukter. Norge har per i dag minst et par spill utviklere som har høy klasse, f.eks. Funcom og Innerloop. Dere som svarer så kjekt burde i grunn holde kjeft om dere ikke har noe bedre å si. Snakker dere generelt dritt om alle som har en slik idé? Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Litt gammel tråd, men dette er ikke den delen av forumet jeg leser mest på. Sorry, but this project is stopped. Noen som føler seg avslørt? Naldar har heller ikke vært veldig aktiv på forumet siden den gang. Hmm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå