olaloken Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hei, jeg og en venn har kommet opp i muntlig norsk med temaet, "Ungdom og oppvekst". Vi lurer på hvordan vi bør fremføre, og hva vi bør ha med. Vi må velge to tekster, en gammel og en ny. Hva burde vi ha med i fremføringen, evt. tips til fremføringen? Så lenge vi får 4-5 er vi fornøyd. Takk på forhånd Lenke til kommentar
olaloken Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Bump! Begynner å få lite tid :<. Lenke til kommentar
i-c-eMan Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Se på denne siden. Jeg tror det står mye bra her! http://74.125.77.132/search?q=cache:jyS48k...=no&ct=clnk Lenke til kommentar
olaloken Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Tusen takk for svar! Det kommer nok godt med. Tekstene vi skal analysere og trekke sammeligninger mellom er "Victoria" og "Eg står her og skal slå opp med ei jente". For så vidt de eneste tekstene vi fikk velge mellom som handlet om ungdom og oppvekst i det hele tatt -_-. Så hvis noen har lest dem så hadde det vårt fint med noen innspill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå