alfsteinar Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Har en åpen skjærgårdsjeep. I den forbindelse er jeg på jakt etter noe å ha over styrekonsoll og setene bak for å beskytte mot regn. Hvor får jeg kjøpt billige overtrekk tro? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Kan du ikke bare se om du finner noe provisorisk? Feks. sånne du stapper soveposer ned i, og eller telt. De fleste båtbutikker har vel også noe "one size fits all" trekk til en billig penge...? Her feks.: http://www.maritim.no/product.aspx?id=2022...upkey=003012010 Lenke til kommentar
alfsteinar Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Maken til likens trekk jeg fant på den lokale båtsjappa. Kosta 500 kr for et slikt trekk som er stort nok. Blir fort dyrt da jeg trenger to. Tenkte vel mest på om kanskje Europris eller biltema hadde noe sånt Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) trodde slike trekk fulgte med båten når man kjøper den stortsett? men de har vel sikkert noe slikt på steder som biltema etc... Endret 18. mai 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Hvis du skal ha det ordentlig må du ha det sydd med knapper og tilsvarende på båten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå