Pellex Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hei, Har en vespa som ikke får gnist til pluggen. jeg er helt sikker på at pluggen virker, for den er ny og jeg har sjekket den. Samtidig lyser alle lysene mens jeg kicker. Jeg tenkte at det kunne være to ting: coil eller tennspole. Men jeg tror mest det er coilen, i og med at det lyser mens jeg kicker og da vil det være rart om det er tennspola. Hva tror dere? Lenke til kommentar
WackenSS Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hei,Har en vespa som ikke får gnist til pluggen. jeg er helt sikker på at pluggen virker, for den er ny og jeg har sjekket den. Samtidig lyser alle lysene mens jeg kicker. Jeg tenkte at det kunne være to ting: coil eller tennspole. Men jeg tror mest det er coilen, i og med at det lyser mens jeg kicker og da vil det være rart om det er tennspola. Hva tror dere? Hva slags vespa er dette? Coil/cdi boks sitter samlet, er stort sett de som gir seg. Er dette en 125 med immobilizer (startsperre) sørg for at denne er riktig kodet iforhold til nøkkelen. Lenke til kommentar
Pellex Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Det er en 96 mod, 50ccm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå