Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Kom med forslag til romantisk ferietur

Anbefalte innlegg

Har lyst til å dra på ferie med ei jente som jeg har veldig god kontakt med. Roadtrip eller noe sånt, slik at vi blir enda bedre kjent på turen. Noen som har forslag til hvor og hvordan vi kan reise? Evt hvor lenge?

Er 19 år og hun året yngre. Har allerede sett solnedganger med henne, så jeg vil ta henne med på noe nytt ;)

Jeg er student, så har ikke så veldig mye å drasse med. Men basicen er at jeg vil ta henne med til en annen plass enn hvor vi bor liksom. samtidig gjøre det til en romantisk tur/ferie. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Eventuelt kjør til Danmark for å så kjøre rundt der og overnatte på forskjellige moteller og kanskje avslutt med to dager i Kjøbenhavn....København.(?)

edit: Midnattssola var oppskrytt synes jeg. Men kan vel hende at jeg er såpass bortskjemt med vakker natur, uavhengig av sola, hjemme :p

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Jeg skal på ferie med madammen en uke i sommer også, og tenker på noe à la roadtrip. Gjerne ikke lagt opp så romantisk, men mer type: Vi kjører og ser hvor vi havner.

Starter i Bergen, tar en dag eller 2 på Geilo hos min far. Så tenkte jeg å kjøre østover, gjerne overnatte et ste på veien, og så ta en dag i Oslo/Tusenfryd eller noe lignende. Gjerne stoppe og bade om været tillater det på veien. En piknik kanskje? Så tenkte jeg at vi svipper innom Sverige for en dag eller 2 også, og så tar turen hjem.

Men om du er ute etter noe romantisk, så kan vel kanskje en hytte enten på fjellet eller ved sjøen være ganske idyllisk og fint :)

Lenke til kommentar
Jeg skal på ferie med madammen en uke i sommer også, og tenker på noe à la roadtrip. Gjerne ikke lagt opp så romantisk, men mer type: Vi kjører og ser hvor vi havner.