bollizz Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Hei! Jeg er ei jente på 18 år, og har en kjærste på 20. Første gangen vi skal reise alene til utlandet. Hvor er det lurest å dra og har dere noen gode forslag? Vi liker steder som har fest og gøy, men er fredelig og vakkert. Ingen byferie. Og det må vere billig! Vi har bestemt oss for å vere vekke i 14 dager. Har vert på Mallorca/Alcudia før sammen med foreldrene mine, var fredelig men litt kjedelig. Og veit noen om noen billige turer til Fiji? Endret 18. mai 2009 av bollizz Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Og veit noen om noen billige turer til Fiji? Hei, jeg har reist litt rundt på Fiji og det er ikke en billigdestinasjon. Det er nesten bare 2 typer turister på Fiji, backpackere og honeymooners. Nesten alle backpackerne kommer dit som del av en verden-rundt-tur eller som en mellomstopp på vei til eller fra studiested i Australia. Kun fly til Fiji har jeg sett nede i 9.000, men regn med over 10.000, i alle fall om dere skal dra midt i sommerferien. For opphold har honeymoon-resortene minst en null for mye i prisen. Backpackerstedene har varierende kvalitet, men det er litt av opplevelsen. Den beste har i mange år vært Beachcomber som er luksus-backpacker. Plass i dorm og alle måltider koster under 400 kr per person per dag. Dobbeltrom er 1500. Stedet anbefales. Lenke til kommentar
andreas_rafdal Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hva med en sykkelferie i Firenze i Italia eller øyhopping i Hellas?Hopp fra stille praktfulle øyer når dere vil ha fred, og til Kreta, Korfu osv hvis dere vil feste:) Ellers er kroatia veldig fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå