akristina92 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Hei! Nå som sommeren nesten er her går det mot sesongslutt for de fleste TV-seriene (jeg følger med på), og jeg har ingenting å drepe dødtid med før utpå høsten. Så da lurer jeg på om det finnes noen gode serier jeg ikke har sett før? Hva som helst! Her er en liten liste over serier jeg har sett eller ser på, og liker: House M.D Family Guy (de siste sesongene har vært svake etter min mening ) American Dad The Simpsons Prison Break (alt etter sesong 2 var ganske labert) Lost (for et rot! Men fortsatt interessant) Heroes (litt på og av her, liker det i perioder ) 24 Sopranos Charlie Brooker's Screenwipe Charlie Brooker's Newswipe Dexter Generation Kill Band of Brothers Man vs Wild Survivorman Yippee Ki Yay Motherfucker The Wire Endret 18. mai 2009 av Flaringo Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Weeds, Weeds og atter Weeds Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 hei, du kan ta en ta deg turen innom Brukernes anbefalte tv-serier tråden. The Moment of Truth (US) starter opp igjen Wednesday, July 29th i USA den liker hvertfall jeg å følge med på , ellers bør du se the IT crowd, the OC ( fantastisk sommerserie ) , How I Met Your Mother, The Inbetweeners. Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Arrested Development Breaking Bad Entourage Castle The Unit Life Edit: La til litt flere. Endret 18. mai 2009 av Dandor Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Californication, Weeds og True Blood. Også Rescue Me. Dritbra dramaserie rundt livet til brannmenn som overlevende 9/11, med fokusering mest rundt Tommy Gavin og hans familie og venner. Hvorfor ingen som anbefaler Californication? Det er jo en tværs igjennom bra serie, litt bedre enn Weeds og på lik linje som Dexter. Endret 18. mai 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 The one and only, Pacific Blue. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Star Trek: The Original Series Star Trek: Deep Space 9 Star Trek: The Next Generation Battlestar Galacitica Firefly Babylon 5 Hvis du ikke er scifi-nerd, bør du absolutt gå for Californication. Genial serie. Flere gullkorn per talte ord er det kun Arrested Development som kan matché. Nip/Tuck er også en helt kurant serie. Endret 18. mai 2009 av LyleScott Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg så alle seks sesongene av Oz mer eller mindre i strekk på dvd. Lenke til kommentar
ERdetvirkeliglive Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Finnes ingen bedre serie enn House. Lenke til kommentar
circa Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Ingen som har sagt The Office (US) eller Reno911? Endret 18. mai 2009 av circa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå