Raggi Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Halloen Holder på å arrangere ein tur for mannen i gata hjemme. Dette er en spassertur for vanlige folk som vil utfordre seg sjølv og prøve noe som noen har hatt lyst å gjøre lenge men som bare har blitt med snakket. Det går ut på å gå rundt øya vår Stord og turen heiter då "Stord Rundt" Det er ein tur på ca 65km. Har lyst å lage nokre t-skjorter og er ute etter en kul logo å ha frampå t-skjorten og en tekst bakpå. Ser for meg en tekstlogo på venstre side som det står "Stord Rundt" eller "Stord Rundt 2009". Og på mage/bryst på skjorta ein større logo/bilde med øya med fotspor, eller joggesko eller gnagsår eller noe relevant. Alle forslag mottas med stor takknemelighet. På ryggen ein tekst: "Kva gjorde du 23 mai 2009? Eg gjekk rundt øya" Har lyst å lage ei t-skjorte som kan brukes til kvardags og fest, type att den logoen på mage/bryst kan verta ein icebreaker om ein bruker den med blazer på fest osv. litt sånn, "kva t-skjorte er det?" "det er ei stord rundt t-skjorte " "wow, cool" Link til Facebook hendinga: http://www.facebook.com/events.php?ref=sb#...eid=90578911829 På førehand takk! Endret 18. mai 2009 av Raggi Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Et lite forslag fra meg: Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Thanks Commencal! Kunne du laget den i svart/hvit også? Så den kan brukes med forskjellig fargede t-skjorter? edit: eller i flere fargekombinasjoner, svart/hvit er kanskje ikkje det kuleste Endret 18. mai 2009 av Raggi Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Noe slikt? EDIT - Skal se hva jeg får til. Noen forslag til farger? Er enig i at sort/hvitt ikke er det kuleste. Her er noen: Endret 18. mai 2009 av Commencal Lenke til kommentar
Torbjs Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 mulig denne blir for cheesy? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Tja, ikke helt slikt du tenkte på sikkert ;P Endret 21. mai 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Masse bra nå. Zeüs: Kunne du lagt ut eit bilde med kunn skriften fra det første bilde. Rivers: Glitrande bilde. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Link La til litt svart på 2009, såg ikke så bra ut når det var helt hvit bakgrunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå