:utakt Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Etter nylig å ha oppgradert til "Norman Security Suite" får jeg denne feilmeldingen hver gang jeg skrur på pc'en: "nsesvc.exe har et problem og må lukkes" bla bla bla. Først etter at jeg har klikket vekk denne boksen starter antivirusprogrammet. Tips til å fikse dette? Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Etter egne erfaringer så har jeg oppdaget at Norman ikke er noe særlig til virus program. Jeg bruker Avast. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Problemet ligger desverre i navnet på tråden "Norman Antivirus". Prøv å slette og installere på nytt igjen. Etter slettingen av programmet, ser du over inne på Programmfiler om det ligger igjen noen mapper; Slett disse. Installer CCleaner fra www.ccleaner.com, kjør programmet og rydd i registeret (med programmet). Prøv å installer Norman på nytt igjen. Regner med at du har betalt for det, så da skjønner jeg at du helst vil få det til å virke, så jeg skal ikke anbefale noen andre programmer her og nå. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Takker for innspill. Det må da gå an å fikse dette uten å avinstallere programmet? Fikk det gjennom banken jeg bruker, usikker på om jeg finner igjen registreringsnøkler og sånt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Slikt pleier som regel å ligge inne på siden din når du logger deg inn på nettbanken. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 På hjemmesidene til Norman support viser det seg at dette er en kjent feil og mange har hatt samme problemene. Det jobbes visst med en løsning, men jeg valgte å bytte til Avira. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå