Ideal Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg sliter med å finne sjokoladeis med sjokoladebiter i. Helst da sjokoladeiskrem med skikkelig sånn god mørk sjokolade som nesten smaker kaffe. Häagen-Dasz skal ha en som heter "Chocolate Chip", men de har ikke den noensteder når jeg drar for å titte. Kanskje akkurat den ikke blir importert til Norge? Hvis noen har et godt tips, gjerne i Oslo, så blir jeg glad! Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Ben & Jerry's har et par gode sjokoladeis-typer med god smak og relativt høyt kakaoinnhold. Dyrt, men deilig. Chocolate Fudge Brownie er sjokoladeis med biter av seige brownies. Phish Food er sjokoladeis med karamell og marshmallow, og biter av mørk sjokolade formet som fisk. Det kan hende at disse blir litt for søte og lyse for din smak. Jeg spiser hovedsaklig sjokolade med rundt 70% kakao, og syns begge iskremtypene smaker veldig bra, men jeg er heller ikke "allergisk" mot melkesjokolade :-) Et alternativ er sjokoladeisen til Charlottes iskrem, jeg husker ikke om det er sjokoladebiter i denne, men den er ganske god. Bilder og info her. Ben & Jerry's finner du på Deli de Luca og 7-11, mens Charlottes iskrem har jeg sett på Deli de Luca og Meny. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 de selger noe is med belgisk sjokolade eller noe.. kommer ikke på hva den heter.. men det er sjokoladeis med skikkelig mørk sjokolade.. 0,5 liter eller 1 liters bokser.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 De har det på Bunnpris....den vanlig typen , ikkeno fancy Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 De har det på Bunnpris....den vanlig typen , ikkeno fancy Oh yeah, Baby yeah, hvor da og hva heter den? Return to sender, baby, yeah. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Ja altså, Hennig Olsen sin helt vanlige sjokoladeis har vel også sjokoladebiter, men den visste du vel om, gikk jeg ut fra. Selges på alle Norgesgruppens butikker, som nevnte Bunnpris, men også Kiwi, Meny, Spar, Joker etc. Ellers har du yoghurtisen til Diplom-is, Dream, med store biter av belgisk sjokolade. Ganske god, selv om sjokoladen er litt "tørr" og hard. Den får du i butikker som ikke tilhører Norgesgruppen, som Rema, Rimi, Coop og denslags. Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 de selger noe is med belgisk sjokolade eller noe.. kommer ikke på hva den heter.. men det er sjokoladeis med skikkelig mørk sjokolade.. 0,5 liter eller 1 liters bokser.. åh! finn ut! belgisk sjokolade er seriøst NAAMMMSLAFS Lenke til kommentar
toazty Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 fant , jeg fant http://www.diplom-is.no/index.gan?id=1784&subid=1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Diplom Royal er keeg...dog ikke sjokobiter i den Lenke til kommentar
.V. Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 De har på Spar her i bygda iallefall (Sunnmøre). Sjokoladeis med sjokoladebiter og sjokoladesaus som stivner på isen = win Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Selger ikke sørlandsis sjokoladeis med sjokoladebiter i da. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Må støtte opp om svinepelz sitt forslag om Ben & Jerry's Phish Food. Inspirert av tråden, kjøpte jeg en boks i dag, og den forsvant skremmendes fort når man var to om en boks. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Phish Food er gromme saker, til og med sjokoladefiskene smaker overraskende godt! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Ufattelig godt, men like skummelt. Man burde ikke spise god is når man egentlig burde gått ut for å løpe ... Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Enig i både at sjokoladeis er godt, og signaturen din Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Dream isen har en slik Den er veeeeldig mettandes men utruuuulig god Anbefalest Lenke til kommentar
toazty Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 er vel den som er nevnt litt tidligere i denne tråden.. kjøpte inn en slik i dag.. å herregud den er god.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Ellers har du yoghurtisen til Diplom-is, Dream, med store biter av belgisk sjokolade. Ganske god, selv om sjokoladen er litt "tørr" og hard. Den får du i butikker som ikke tilhører Norgesgruppen, som Rema, Rimi, Coop og denslags. Dream er virkelig en drøm. Fy faen, for en nytelse man får av den. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Når det gjelder Dream synes jeg at mint-isen (hvit iskrem med sjokoladebiter) er bedre enn sjokoladeisen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå