Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med universell lader til IFL90+. Musa blir hakkete.

Anbefalte innlegg

Sitter i Ecuador, så teknologi er dyrt og vanskeleg å finne.

Min Compal IFL90+ LADER, røyk for nokre dagar sidan då nettet blei overspent.

greit nok,den er kaputt.

Stakk på lokale markedet, fant noko som virka som troverdig universellader, og kjøpte den. satte den i stikkontakten, men daua omtrent ummidelbart. (vedvarende overspenning.)

fekk bytta den.

bruker den andre no. Pcen LADER SEG heilt greit. men når ladaren står i, så hakker musa veldig greit, har ikkje hatt dette problemet tidlegare.

når eg drar ut laderen fungere musa heilt fint. (touchpad).

Kva kan problemet være? Laderen er satt på 19volt. som såvidt eg har funnet ut er korrekt for min datamaskin. Kan det være dette som er feil, har eg tatt feil og den overlaster seg (eller noko i den dur)? Tar ikkje sjangsen på å prøve 18v eller anna utan å veta heilt kva som kan vera problemet.

var uansett så dum forlenge siden å fjerne informasjonen på den gamle ladaren min, slik at akkurat korrekt info klare eg ikkje finna. nokon med Compal IFL90+ som veit kva som er korrekt (eller sjekke på sin)?

Er litt desperat, mtp at eg trenger datamaskinen til arbeidet mitt, og det er veldig stress å måtte dra ut og tømme batteriet, og ikkje kunne flytte meg når det verkeleg trengst.

kan det vera den lever på straum frå ladaren når den er i, og får ev. for lite straum(volt)?

Har null peiling på elektronikk, så er ganske hjelpeslaus her. (hadde det bare vore datamaskinen og ikkje ladaren som røyk....).

Takker for all eventuell hjelp eller bistand :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...