Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen tips til meg?

Gjest Guest_..._*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_..._*

Er en ganske utadvendt fyr med grei selvtillit på 18 år, men føler at jeg ikke er like flink på alle områder. Blir invitert med på fester, har 6-7 gode kompiser og livet føles veldig bra egentlig. Allikevel er jeg ikke spesielt god med damer. Er mange som har det værre enn meg, for jeg klarer å få damer interessert, skaffe nummer, skape god kontakt, det meste egentlig.

Allikevel har jeg så vanskelig med å ta det videre. Har egentlig aldri hatt dame og er skikkelig rævva på å etablere noe fast kontakt med jenter. Hender jeg blir sjekka opp, hører ganske ofte at jeg er kjekk og lignende, men aner bare ikke hvordan jeg skal klare å gjøre de om til kjærester. Ikke det at jeg er desperat på å få meg dame, men er flere av jentene jeg har fått god kontakt med som jeg gjerne skulle tatt det er skritt lenger med.

Hva skal jeg gjøre? Har ingen problemer med å dra på date eller være meg selv, men føler meg bare helt lost på hvordan jeg skal få i gang noe. Er i bunn og grunn litt redd for å drite meg ut siden jeg har så lite erfaring, men veit jo innerst inne at jeg lett kunne gjort endel av tingene jeg har lyst til.

Har vel kompiser jeg kan ta opp dette med, men ønsker å høre litt anonymt får jeg blottstiller meg totalt.

Tips og kommentarer tas imot med stor takk...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et eneste tips til deg, siden du tydeligvis har selvtillit, allerede er godt likt, og kommer i kontakt med mennesker. Så det ene tipset er: TA SJANGSEN!

Det virker som du er en som ikke klarer å ta ting videre fordi du er for redd for å få avslag, og heller venter på at jenta skal ta initiativet. Men desverre så er det sånn i denne "likestilte" verden at mannen skal forføre, mens kvinnen skal bli forført.

Det skjer ingen verdens ting med mindre du hopper ut av sikkerhets-boblen din, og tar sjangsene. VIS jentene fra første stund at du vil ha noe mer enn bare vennskap. Ta på dem (nei, ikke tafse.. ikke enda :p), flørt med dem, kyss dem når du har muligheten.

Det værste som kan skje er at du får avslag, og det er ikke så ille som man tror at det er. Det er faktisk en mye bedre følelse å få et avslag i trynet etter man har turt å ta sjangsen, i stedet for å sitte igjen med den fæle pingle-følelsen man har når man ikke turte å ta oksen ved hornene og virkelig lot det stå til.

Begynn å ta sjangsene, så kommer du til å se at det kommer til å gå mye bedre på damefronten. :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_..._*

Møtte faktisk en jente på et russetreff nå som tydeligvis var skikkelig keen på meg. Klokka var mye og vi lå bare i en russebuss og prata, holdt hverandre i henda og merka at hun stirra på meg mens jeg sov. Jeg er ganske pinglete av meg på å ta intiativ, men spurte hun akkurat nå om hun ville finne på noe en dag.

Var rett og slett bare møkkasliten i går og følte meg litt deppa fordi jeg ikke hadde noen mobil å motta meldinger på. Stakk ned å kjøpte nytt simkort nå og der lå det tre meldinger. Tolker deg som et godt tegn. ;)

Vi bor et stykke fra hverandre men skal møtes i Oslo en dag. Tips til hva vi kan finne på? Jeg trenger jo egentlig et par sko og kan sikkert stikke på kafè eller noe sånt. Tenker bare at det hadde vært fint med litt andre tips også.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_..._*

Hei igjen

Da har vi møtt hverandre igjen og snakka mye sammen. Hun er solgt og har sagt det rett ut. Jeg er en lykkelig mann nå. Er i ferd med å bli glad i dama selv, for vi er svært like. Vil ikke si at jeg elsker henne ennå, men er ingen jeg heller ville ha holdt på med på samme måte om jeg kunne. Hun har bursdag nå og begge er snart ferdig med skole.

Ser lyst på fremtida.

En lykkelig mann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...