Erlend90 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hei jeg kjøpte en blackberry for en liten stund siden, den er unlocked så jeg kan bruke norske simkort. Problemet er at jeg ikke har funnet et bra abonoment som passer til mobilen. Jeg kommer nok mest til å sende en del meldinger og surfe litte gran, sende litt e poster og sånne ting. Abonoment fra Trigcom er uintresant, lommeboken min er ikke så stor! Takker for svar! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Hvis jeg ikke tar feil, og det er det godt mulig jeg gjør, trenger du bare et vanlig mobilabonnement som lar deg bruke data (altså praktisk talt alle) og en separat Exchange konto. Den får du for et par hundre i året fra diverse fly-by-night firmaer i USA, eller en god del mer fra litt mer seriøse firmaer i Norge og utlandet. P.S: Pass på at exchange tilbyderen støtter Blackberry. Det er en egen greie som må installeres på Exchange serveren, tror jeg. Endret 18. mai 2009 av tofagerl Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Endret emnetittel til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse. Les hva nettetiketten sier om god bruk av emnefeltet. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Erlend90 Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 takker for svar men jeg tenkte mer bare et vanlig abonoment i norge som har inkludert data i planen eller noe annet som vil lønne seg litt! men jeg skal definitivt look into what you said! Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Skal du ha din BB til å fungere til noe annet enn ringing og SMS, må du nok skaffe deg et abo. fra Trigcom... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå