Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med å seede.

Anbefalte innlegg

Hei, begynner med å fortelle at jeg laster ned lovelige ting så denne tråden skulle være fullt lovelig. Hadde tenkt jeg skulle få lasta litt opp så jeg lasta en del av en fil med 1 seeder og 29 leechers. Problemet er at den såvidt laster opp, for det meste ingenting.

Sånn ser det ut i forhold til seeders og leechers.

boyea.th.png

Noen som har en anelse om hva problemet kan være? Nedlasting går fint selv om det ikke ser sånn ut på bilde, den datt ned akkuratt når jeg tok bildet.

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror kanskje vi trenger litt mer info skal en kunne hjelpe deg ordentlig.

Men for de fleste, slik jeg har forstått det, så ligger seede-problemet i muligheten til å koble seg direkte opp mot andre. Det er altså porter ect du må åpne eller endre. Hvordan du gjør dette aner jeg ikke, da det ikke var jeg som tok meg av det her jeg bor, men kanskje kan disse linkene være til hjelp:

http://wiki.themixingbowl.org/How_to_become_connectable

http://www.portforward.com/

Lenke til kommentar

Ok bare å spørre etter info. Er dessverre ikke så veldig erfaren på dette området, men en kompis av meg sier at jeg ikke er connectable men det trengte jeg visst ikke siden det var så mange peers. Vet ikke hva DHT er men fant noe som het [DHT] under trackers, men der står det not allowed.

Takker for svar forresten :)

Lenke til kommentar

Tror opplastningen går greit nå. Den varierer veldig mye, men tror det er pga at jeg har bare lastet ned deler av filen og at folk som laster ned av meg blir ferdig med det jeg har lastet ned. I tillegg så er jeg ikke connectable. Skal hjem i morgen, får se hvordan det blir da. En ulempe med internatskole :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...