Aleks Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hei, begynner med å fortelle at jeg laster ned lovelige ting så denne tråden skulle være fullt lovelig. Hadde tenkt jeg skulle få lasta litt opp så jeg lasta en del av en fil med 1 seeder og 29 leechers. Problemet er at den såvidt laster opp, for det meste ingenting. Sånn ser det ut i forhold til seeders og leechers. Noen som har en anelse om hva problemet kan være? Nedlasting går fint selv om det ikke ser sånn ut på bilde, den datt ned akkuratt når jeg tok bildet. Takker for svar Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Er du connectable, har du DHT på? osv. Mer info trengs! Lenke til kommentar
blured Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg tror kanskje vi trenger litt mer info skal en kunne hjelpe deg ordentlig. Men for de fleste, slik jeg har forstått det, så ligger seede-problemet i muligheten til å koble seg direkte opp mot andre. Det er altså porter ect du må åpne eller endre. Hvordan du gjør dette aner jeg ikke, da det ikke var jeg som tok meg av det her jeg bor, men kanskje kan disse linkene være til hjelp: http://wiki.themixingbowl.org/How_to_become_connectable http://www.portforward.com/ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Ok bare å spørre etter info. Er dessverre ikke så veldig erfaren på dette området, men en kompis av meg sier at jeg ikke er connectable men det trengte jeg visst ikke siden det var så mange peers. Vet ikke hva DHT er men fant noe som het [DHT] under trackers, men der står det not allowed. Takker for svar forresten Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Ok. Du skal alltid være connectable, og for å bli det må du åpne porter i routeren din. Se i trådene over meg for å få bruksanvisninger. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Problemet er at jeg bor på internatskole så jeg får ikke blitt connectable, men kompisen min sier at dette ikke skal være noe problem. Selv er han ikke connectable og får lastet opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hvorfor skal du på død og liv laste opp??? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Spørsmålet ditt er nå vel ikke akkuratt relevant, men jeg liker å gjøre en tjeneste for samfunnet Tenk om alle tenkte likt som deg.. Endret 18. mai 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hvorfor skal du på død og liv laste opp??? Ikke alle som er egoister. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Tror opplastningen går greit nå. Den varierer veldig mye, men tror det er pga at jeg har bare lastet ned deler av filen og at folk som laster ned av meg blir ferdig med det jeg har lastet ned. I tillegg så er jeg ikke connectable. Skal hjem i morgen, får se hvordan det blir da. En ulempe med internatskole Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Har inntrykket av at du seeder mer av en fil etter at du har lastet den ned til 100%. Altså at du har filene på hardisken. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Såklart har jeg filene på harddisken.. Skjønte ikke helt formuleringen din. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg mente at man laster opp bedre når nedlastingen er ferdig. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Har du sånn grønn sak nederst ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå