Gå til innhold

Deppetråden og intetsigende innlegg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La det nå være en utblåsningstråd.

Rent spesifikke spørsmål om psykisk helse og "hva bør jeg gjøre, etc." synes jeg man burde opprette en egen tråd til, ellers blir det overlappende samtaler i en og samme tråd (som jeg har sett i deppetråden (og f.eks. såpeboksen for den del), og det blir bare rot.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Enig i det Right sier, skal det være en infotråd så bør den være for seg selv, låst og sticky, og en henvisning til deppetråden feks.

Den er jeg med på. Og at deppetråden henviser til den tråden, om/når den blir laget.

Lenke til kommentar

er nok greit å ha ett sted å få ting ut, uten att bli arrestert av språkpolitiet alternativt eksperter,om mennesker ikke ønsker eller kan svare på allt andre brukere eventuellt måtte lure på/synse.

 

ny tråd er nok ikke å gærnt, deppetråd virker litt begrenset, å andre siden deppetråden funker ju, mener ikke så vældig sterkt noen veier der, og har vel selv noen gjesteposter i den tråden.

 

angående infotråd er det ikke en allerede ? uansett det er en god tanke,go for it :)

Lenke til kommentar

en interessant diskusjon dette! jeg må si vi trenger alle en plass for utblåsing, greit å ha det altså. Eneste problemet er hvis en person sier "jeg tar selvmord i natt" så vil vi ikke kunne gjøre så mye. Må innrømme jeg brulte denne siden for å sjekke opp hva en venn av meg som tok selvmord hadde skrevet. Han skrev aldri ett brev eller sa ifra til noen at han ikke orket mer. På dette forumet har jeg funnet alt han har skrevet, hvorfor han var så jævlig og hvor lenge dette hadde holdt på. Jeg tror han trengte de utblåsningene, for han hadde ikke en utblåsning på 1 år, og så sitter han hjemme alene hele påsken... Hadde han fått blåst ut igjen så hadde ting muligens blitt litt bedre, for jeg så at det hjalp når han egentlig var på sitt verste.

Å skrive det på notepad hjelper dessverre ikke like mye som å skrive det på ett nettsted hvor flerne folk kan se det, kanskje man håper på å få hjelp?

Navnet til deppetråden er vel litt misvisende ja, at man bare skal deppe og skrive om hvor jævlig man har det, ofte uten en god begrunnelse, og det er ikke bra nei så jeg ser hvor dere vil hen. Men ofte så er de folka som ikke orker så mye så interessert i å skrive en stil om hvordan de har det.

Lenke til kommentar

I politikk-kategorien har man jo et underforum som heter "oppslagstavlen" og "såpeboksen", som er der man kan buse ut om sine meninger, uten å bli jaktet ned av politisk korrekte samfunnsvitere og bli flambert til døde etterpå.

 

Så denne tråden trengs, som jeg sa. :)

Endret av Astralnoise
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...