jaadd Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Lurer på om utsnittet/kompen funker? Blir det litt trangt? Ellers? 50mm f/8 1/1s ISO 100 Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 ingenting? ikke litt slakt en gang? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Jeg synes dette var pent. Fine linjer/diagonal, bra komp. Veldig smakfullt trekk på de stolene! Er de røde? Endret 18. mai 2009 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Jeg synes dette var pent. Fine linjer/diagonal, bra komp. Veldig smakfullt trekk på de stolene! Er de røde? takk Det er vel mer en gusjete brunfarge, med litt rødskjær. Ikke helt rett fargegjengiving her, men det sier mer enn hva jeg klarer: Synes det ble finere i s/h. Endret 18. mai 2009 av jaadd Lenke til kommentar
fototim Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Fin konvertering og presentasjon. Et interesant motiv og. Når det gjelder komposisjon, så syns jeg du bryter rytmen i motivet litt. Tror du ville fått mer ut av det om du hadde retta kamera litt lavere. Jeg at stolen som fokus ligger på blir avslutta nede. Gjerne med en anelse luft også, men bare nok til å gi den en naturlig avslutning. Den stolryggen som vi ser helt oppe i hjørnet blir kanskje og litt overflødig. Du trenger bare at den blir antyda, for å fortsette rytmen. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hmm. Enig med Fototim, litt lavere vinkling. Men ellers så er det fine linjer i bildet synes jeg. Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Ser det nå, jeg og. Hadde mye bordflate å gå på. Litt for mye diagonaler, tredeler, linjer osv i hodet samtidig Får gjøre meg en mental notis om rytmer, og prøve igjen senere. Takk for gode tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå