Gå til innhold

[Løst]test av å krysse av [+sitat] og bruk av hurtigsvar


L4r5

test  

6 stemmer

  1. 1. Funker det?

    • ja
      2
    • nei
      4


Anbefalte innlegg

funker det tro?

 

Ja funker det?

 

Kanskje om jeg legger et innlegg mellom. Men da må jeg vente to minutter med å poste om ingen andre poster imens

 

 

Final edit: Da var hovedtestingen ferdig og kun en test gjenstår. Hva skjer om jeg krysser av at jeg ikke tillater svar her nå?

Endret av Lars
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
funker det tro?

 

Ja funker det?

 

Kanskje om jeg legger et innlegg mellom. Men da må jeg vente to minutter med å poste om ingen andre poster imens

 

:)

 

Vi prøver på nytt.

 

Neh funka ikke. Hva om jeg tar [+sitat] i en annen tråd at det kanskje g¨r

 

 

Siste test

 

Da funker det altså ikke å hurtgisvare med [+sitat] avkrysset for å sitere noen godt å vite

 

Funker her?

Lenke til kommentar
funker det tro?

 

Ja funker det?

 

Kanskje om jeg legger et innlegg mellom. Men da må jeg vente to minutter med å poste om ingen andre poster imens

 

:)

 

Vi prøver på nytt.

 

Neh funka ikke. Hva om jeg tar [+sitat] i en annen tråd at det kanskje g¨r

 

 

Siste test

 

Da funker det altså ikke å hurtgisvare med [+sitat] avkrysset for å sitere noen godt å vite

 

Funker her?

Teste noe mere. Trykker på hurtigsvar, skrive innlegget, trykke på [+sitat] og så velge [flere valg]

 

DET ser ut til å funke. Men da må jeg innom full editor da. Det var det jeg lurte på om det var mulig å omgå

 

Sitat på, og hurtigsvar. Testtestetest

 

Funka ikke. Bruker hardware.no dynamisk ny.

 

Men sitat knappen er fortsatt rød og med "-".

Samme opplevelsen jeg fikk

Lenke til kommentar
Hei, trenger svar fort om tips til butikker i Oslo. Trenger en ny skjorte til i morgen (17.mai). Har ikke tenkt til å bruke all verdens penger på den, rundt 600 kanskje?

Hah, men tar man "sitat" i en annen tråd, går inn i denne igjen med full editor, så kommer det inlegget opp. Skummelt :p

Akkurat det er veldig kjekt. For noen ganger så trenger man å sitere et innlegg i en tråd som er stengt. Og dette fungerer mye bedre enn copypaste siden vi får med all bb-kode.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...