Christoffero89 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 noen spm. 1: er det lovlig å kjøre forbi bilder i kø? må kjøres på venstre side isåfall har jeg skjønt 2. parkering i byer. må jeg betale fo parkering da? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 1. ankommer forholdene. Sier seg selv at kan det oppstå fare og uønskede situasjoner bør man ikke kjøre forbi. Men uansett, så har man ingenting å hente inn ved å kjøre forbi et par biler. Det er kun sinte og harde bilførere som skal presse seg forbi andre. 2. Mer eller mindre alle plasser må man betale for idag. Så ikke belag deg på noe gratis. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 ok, takk for svar. skal jeg kjøre forbi noen så er det trolig kunn i lengre køer Lenke til kommentar
Pellex Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 vel, nå sikter vel "SnikendeChris" til parkering for MC, og det er jo gratis! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 så mc parkering i byer er gratis. men parkere i parkeringshus er ikke? drit hvis parkeringslappen blir stjelt Lenke til kommentar
Pellex Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Ja, all parkering av MC i by er gratis, og så og si alle byer har egne plasser der man kan parkere to-hjulinger. Og da trenger du selvsagt ingen parkeringslapp! I de fleste parkeringshus må man betale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå