Gå til innhold

for mye alvor?


Anbefalte innlegg

Er da forskjell på å ikke bli hysterisk om man dør i et spill og på å være en komplett retard som han DKen du beskriver...

 

har da aldrig sagt jeg blir hysterisk når jeg dør, langt ifra. however og dø bare fordi en person ikke er i nærheten av og gjøre som man skal er irriterende, greit nok en gang eller to men gjentatte ganger som gjerne er tilfelle med personer som ikke gidder lære seg og spille klassen sin i nærheten av optimalt og da i tilleg buser inn i en boss encounter med hue langt oppi ræva, ja da blir jeg smålig forbanna.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hm, ok så at vi dør med "et smil" vil du konkludere med at jeg ikke kan klasse min? Nice work Einstein. Vi brukte 3 dager på Naxx 10, nå bruker vi 3 timer. Merksnodig nok er vi da flere i raidet og enkelte er litt ny med klassen sin og trenger å lære det, derav "dø med et smil".

 

Som sagt, utal deg om ting du vet, resten holder du bokstavelig talt kjeft om.

 

man trenger ikke "lære seg klasssen sin" når man har brukt ca 6-25 dager online på og levle til 80 gjør man vel? med mindre man har betalt hong phing pong for og få han dit, helt greit og "lære boss encounters" men trenger ikke wipe i hytt og gævær for det, med mindre man har en gruppe full av mennsker som aldri har giddet bry seg med og gjøre noesomhelst slags research, desse faller da inn under b) kategorien min (finn deg et guild som liker og corpserunne og bli der)og for all del om du liker det sånn så slå deg løs, men da må de\dere også la oss som ikke liker og wipe bare for morro bli irritert når vi møter på slike mennesker. 3timer på nax? med måten du sier du spiller på har jeg store problemer med og tro på det men tvilen får komme deg til gode ;)

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar

Og hvorfor vil du si det er usannsynelig? Hvem i guilden var jeg sammen med? Hvilken gear har de? Hvor mange ganger har de gjort Naxxb 10? Lille venn, du gynger så på dårlig grunn at det er sykt, du har ingen anelse hva du snakker om, mitt råd om "hold snavla" gjelder fremdeles.

 

E1:

 

Jeg var forøvrig healer på det runnet, kan sjekke opp Pharazon på Bronzebeard om du vil det.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Og hvorfor vil du si det er usannsynelig? Hvem i guilden var jeg sammen med? Hvilken gear har de? Hvor mange ganger har de gjort Naxxb 10? Lille venn, du gynger så på dårlig grunn at det er sykt, du har ingen anelse hva du snakker om, mitt råd om "hold snavla" gjelder fremdeles.

 

E1:

 

Jeg var forøvrig healer på det runnet, kan sjekke opp Pharazon på Bronzebeard om du vil det.

 

1: Godt mulig han ikke så det var snakk om 10 mann.

2: Hvem som er i guilden din vet han ikke, men guilds har som regel en filosfi som passer dem. Hvis det er som du sier at man skal ha det gøy mens man wiper så er sjangsen overveldende stor for at folk ikke akkurat er supergode til å spille klassen sin.

3: Gear er ikke et stort tema for å cleare 10 mann Naxx.

4: Erfaring hjelper ufattelig på tempo, helt enig i det. Har sett WWS av en guild som clearet 25 mann Naxx på 1 time over 11 minutter var det vel.

5: Mitt råd er å høre på digitalglenn fordi han virker å ha veldig peiling på hva han prater om når det kommer til raiding.

Lenke til kommentar
At guildens filosofi består av at man skal ha det morsomt når man spiller reflekterer ikke erfaringsnivået til spillerne i guilden.

 

Nei, de fleste spillere og guilds har vel et enten uttalt eller uutalt mål om å ha det gøy mens man spiller. Hva de ser på som gøyalt er forskjellen.

Lenke til kommentar

hmm først og fremst vil jeg benytte muligheten til og takke for støtte :p sånn ellers er jeg enig og uenig med bear^ og påberope seg et guild som har relativt raske runs gjennom naxx mens man samtidig sier at wiping er en stor del av et raid for dem passer ikke helt sammen, og når man da tidligere i tilleg har vist vel mildt sagt lite forståelse for og gjøre "whatever works best" og heller gå¨for "becouse i can" alternativet så begynner det og skurre litt for min del. men legger ballen død ____x_____ <--- der

 

for og avslutte diskusjonen med et inlegg som faktisk svarer på tråden: er det helt klart opp til vær spiller hvor mye han vil lære seg, men om man nekter sette seg inn i hvordan spillet og fighter fungerer må man også tåle 3 ting, 1) man blir aldri en respektert eller god spiller og 2)man vil aldri ha samme mulighet til og joine guilds og grupper (for min del skulle jeg sett at likegyldige spillere holder seg utenfor heroics & raid puug's men det er min mening) og 3) man burde holde meingene sine om class mecanics og alt annet som andre 100% sikkert har ca 8 ganger mer erfaring og kunnskap om en du.

 

sånn ellers er det bare bra og kose seg med spillet, sålenge man også forstår frustrasjonen til spillere som faktisk vil noe med et raid annet en og bruke tida si i spirit form ;)

Lenke til kommentar

Har ikke sagt at wiping er en stor del av raidet vårt men derimot at hvis vi wiper så wiper vi og gjør ikke noe stor sak av den grunn.

 

Og igjen oppfordrer jeg enkelet andre her i tråden å forholde seg til denne tråden og hva som er saken her, dette tullet med å dra inn andre tråder som ikke bærer relevansen gjør ikke noe annet enn å skape uhygge i tråden. Det er heller ikke ment som en persondiskusjons tråd hvor jeg igjen sier at jeg står frett frem til at dere kan sende PM til meg om det er noe dere mener skurrer.

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg svarer direkte til trådstarter, som mest sannsynlig sitter vettskremt igjen og lurer på hva pokker han har begitt seg ut på:

WoW er akkurat så seriøst som du gjør det selv. Vil du plundre rundt i spillet og plukke blomster og være glad med det, er det helt allright. Vil du leve av kaffe for å raide til krampa tar deg, finnes det spillere som gjør dette også. Selv kom jeg meg fram i spillet ved å prøve, feile og få hjelp av vennlige spillere. Etter å ha lest litt i tråden, må det føles ut som om end-game raiding er den eneste måten å spille spillet på. WoW har jo så latterlig mange andre ting også. Jeg kjenner folk som spiller for å dominere på auction house, noen som lever for å få flest mulig figurer opp på lvl 80, eller noen som bare liker å pusle rundt og titte på ting.

 

Slapp av du, du klarer deg fint uten å lese hver eneste forum-tråd i verden. Og kommer behovet og interessen etterhvert, kan du jo bare ta det da.

Lykke til i WoW btw, håper du får det trivelig :)

 

jøss så mange svar jeg fikk på dette emnet. hadde jeg aldri trodd! har selvfølgelig lest om min karakters våpen og hva som er best å bruke i de forskjellige situasjonene, selv om jeg ikke har den beste damage statistikken og de aller beste våpnene og utstyr. tror neppe at jeg kan bli en hardcore wow- spiller da jeg føler at spillet delvis tok altfor mye tid fra andre viktige ting her i livet. har funnet en god balansegang nå:)

 

smaken e som baken! noen liker å lese og sjekke strategi, noen ikke. helt greit for meg. så lenge folk tolererer min mening skal jeg tolerere andres meninger uten å dømme de nord og ned!!:)

Lenke til kommentar

Å wipe er en del av spillet enten du er ute etter progresjon eller bare leker med venner. Selv forventer jeg av guildies at de kan klassen, kan bossene og møter forberedt. Alt annet er uakseptabelt og viser manglende respekt i mine øyne.

I pugs jeg har vært i tror jeg at jeg uten å overdrive kan si at 100% av gangene noen er spesielt aktive i raidchatten og gjerne bruker fine ord som ffs, omg, noob, retard så viser det seg at den/de personene ikke kan klassene sine. Slik språkbruk er derfor bannlyst i raid. Ironisk nok banner jeg som bare faen selv RL :)

Jeg har ikke noen problemer med at andre har en annen vinkling på hva som er gøy ved spillet. Vet om et guild som pleide samle seg ukentlig til lan og drakk hardt mens de raidet. Selvsagt wipet de ofte. Men de hadde det gøy. Jeg hadde ikke likt å være i et slikt raid. Men det ville vært tåpelig om jeg skulle fortelle dem at det der er ikke gøy. Det er bare gøy om dere spiller slik jeg vil. Men elitister finnes det sikkert like mange av som det finnes idioter i wow. Så en tråd på mmochampion hvor en spiller klagde over Ulduarnerfs uten å ha tatt ned en eneste boss.

Mitt råd er å finne ut hva du selv liker å gjøre i wow og gjør det med andre som liker det samme. Drit i hva andre måtte mene.

Lenke til kommentar
Og jeg er fortsatt nysgjerrig på hvordan ansiktsutrykket til stakkaren som startet posten ser ut. Nå vet han da ihvertfall at spillet engasjerer mennesker :p

fikk litt hakeslepp når jeg så responsen ja! har ikke vært innom denne sida før i dag og fikk litt sjokk!!lol . d er jo nesten som å banne i kjerka dette. heldigvis er jeg flink til ikke ta dette inntil meg.

Lenke til kommentar
Så personer med skrivevansker er med andre ord ufattelig uintelligent? Er det det som er konklusjonen din Neppe?

Muligens ikke, men er man "ufattelig uintelligent" om man ikke er god i et spill? De aller fleste spillere har ikke peiling i forhold til en som raider hver uke. Jeg kjenner folk som gjør ufattelig dårlig DPS i Heroics, men likevel har 200 000 gull. Det finnes folk som trives med andre ting en å være god på å gjøre DPS eller kunne spillet inn og ut.

 

Å om du velger å kalle denne person en "lavintelegent noob" så er du gjerne det selv.

 

Har mange Rogues som whisprer meg hver eneste dag å lurer på div ting. Noen ganger er det om de skal gemme Agi eller Ap, eller om Fast er i mainhand eller offhand. Jeg hadde personlig sett på meg selv som ett stort rasshøl om jeg kalte alle disse folkene noob.

 

liker den holdningen, jeg selv spiller ikke WoW men Lotro, det er akkurat samme greiene og om man alltid skal gå og hakke på at folk er noobs, så kan man jo heller hjelpe de til og bli flinke, spør folk meg om ting på lotro svarer jeg med glede, det er sånne som alltid skal hakke på folk som ødelegger opplevelsen med ett godt spill for folk som liker og oppleve og utforske uten at alle andre skal fortelle de hvor dårlige de er, folk som gjør dette kalles krympere, og de skal du ignorere hardt og lenge. Nyt oppleves, del den med andre, men del den med hyggelige spillere som du setter pris på! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...