3650 Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Kan jeg bruke bildene jeg selv har tatt som logo på min Nokia 3650? Vis ja, hvordan gjør jeg det?! Takk! 8) Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Logo :wink: I stedet for Telenor-logoen mener du? Eller det bildet i bakgrunnen som dekker hele skjermen? Det siste kalles bakgrunnsbilde i så fall. Tar jeg ikke helt feil kan du bruke de bildene som du har tatt med kameraet som bakgrunnsbilde. Hvordan dette gjøre har jeg ingen peiling på, ettersom jeg ikke har prøvd noen 3650... Lenke til kommentar
3650 Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 Sorry da! Er det så jævlig viktig om jeg skriver logo eller bakgrunnsbilde??? Men ja, vis det er så viktig for deg så var det bakgrunnsbilde jeg mente. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Ja, du kan bruke de som operatør logo også. Legg bildet i c:systemappsphoneoplogo Skift navn på det til koden til operatøren din, med .mbm endelse: Telenor: 242_0_1.mbm Netcom: 242_0_2.mbm Restart telefonen, så vips, har du fått en ny operatør logo. Merk at telefonen endrer automatisk størrelse på bildet slik at det passer. Tips: Hvis du lurer på operatør koden til en operatør, gå til Z:systembootdataoperinfo.txt - der er en liste over alle, Har ikke prøvd selv, men jeg regner med du kan redigere den listen og endre f.eks Telenor til Telehor f.eks, slik at det er det som står i stedet hvis du ikke har logo... Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Sorry da!Er det så sinnsvakt viktig om jeg skriver logo eller bakgrunnsbilde??? Men ja, vis det er så viktig for deg så var det bakgrunnsbilde jeg mente. Ja, dersom han skal kunne hjelpe deg, så burde du vel beskrive problemet ditt skikkelig. Ikke bli så sur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå