Scotty Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hei. Lurte på om noen har funnet en vellykket måte å fjerne vokalen i sanger. Har prøvd å filtere ut med Audacity, men det har aldri fungert. Bare å komme med alt av tips! Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Det er dessverre ein særdeles komplisert oppgåve, som ofte er vanskeleg eller umogleg. Vokal lar seg avogtil fjernes når denne ligg på midtkanalen (mellom høgre og venstre), men ofte er vokalen smelta inn i desse, noko som gjer det veldig vanskeleg - rett meg om eg seier feil no. Finnes nokon trådar om dette allereie, utan at nokon har eit suverent svar. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Som sagt i førstepost så har jeg prøvd med Audacity flere ganger, men det funker ikke. Synd at det ikke finnes noe verktøy eller program som klarer å fjerne vokalen i en sang med vellykket resultat. Lenke til kommentar
McStroke Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Som sagt i førstepost så har jeg prøvd med Audacity flere ganger, men det funker ikke. Synd at det ikke finnes noe verktøy eller program som klarer å fjerne vokalen i en sang med vellykket resultat. Grunne til at det ikke finnes er vell som steffenz sier, at det er en meget avansert prosess og nærmest umulig. Siden vokalen ofte er sammensmeltet med resten av sporet. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Som sagt i førstepost så har jeg prøvd med Audacity flere ganger, men det funker ikke. Synd at det ikke finnes noe verktøy eller program som klarer å fjerne vokalen i en sang med vellykket resultat. My bad, leste bare tittelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå