Dinael Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hei! Skal formatere harddisk C på PCen min, har vista. Har installert windows på en annen harddisk D, slik at jeg kunne formatere C i fred og ro. Nå får jeg opp "Windows kan ikke fullføre formateringen" når jeg forsøker å formatere. Noen råd? Lenke til kommentar
JarlG Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Personleg ville eg gjort ein slik formatering via ein 'bootable device', til dømes Windows Vista sin installasjonsCD. Slik gjerast det: 1. Sett inn CDen / DVDen, og restart PCen. 2. Når du ser at PCen startar opp, trykkar du på ein knapp slik at du kjem inn i 'Boot Menu'. Denne knappen er i kvartfall hos meg F12, har hørt den ofte er 'Delete'. 3. Her trykker du 'Boot from CD-Rom', el. noko liknande. 4. Etter at du har trykka på 'Any button', så startar noko OS-liknande. 5. Her har du lyst å trykkje 'Install Now'. 6. Trykk 'Advanced Installation', her ser du ei liste over fleire partisjonar på HDen din. 7. Trykk på partisjonen du har lyst til å formatere, og velj 'More options' nede i høgre hjørne. 8. Av dei fleire vala du får, så er 'Format' eit av dei, 'Delete' eit anna. Begge disse slettar alt av data på den spesifike partisjonen, dersom dette er formålet ditt. 9. Velj 'Delete' dersom du berre vil slette all data på partisjonen, 'Format' om du i tillegg vil formatere partisjonen til eit filsystem - NFTS dersom du skal installere eit OS på den, eller lagre filer der. 10. La maskinen utføre prosessen, 'Delete' går rimeleg kjapt, men 'Format' kan ta ei stund. Funksjonen 'Delete' sletter partisjonen og merker den som 'Unallocated Data'. Dette betyr at du ikkje kan ta i bruk denne plassen før du enten formaterer den til eit filsystem, eller utvidar ein anna partisjon med denne plassen på HDen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå