elegance Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Jeg har bestilt sdsl fra Catchcom Communications og modem og alt er koblet opp. Men jeg får ikke internett på pcen. Det må være no software greier. I innstruksjons boka står det: Merk av i feltet "bruk følgene ip adresse" og skriv inn informajsonen du har mottat fra catchcom. Samme står det med DNS. Så det betyr vell at jeg må ha en fast ip adresse for å ha internett ? Jeg har ikke motatt noe ip eller dns adresser av catchcom i det hele tatt? Men hvorfor må jeg ha ip ? Hvorfor kan jeg ikke ha "motta automatisk" ? Slik som vanlig adsl og sdsl har ? Noen som vet hva problemet er ? Hilsen en lei isdn gutt Lenke til kommentar
Ken@th Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Bare kjør Statisk ISP du sett inn gw dns og IP du fikk tildelt så skal det nokk funke Lenke til kommentar
elegance Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 kan du forklare litt nærmere og grundigere ? Har ikke akkraut peiling Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Du må skrive inn statisk IP på Catch SDSL. Har du ruter må du konfigurere den med ip adressen. IP'n skulle du vel ha fått av catch... Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Jeg monterte en sdsl linje (2mbit/2mbit) fra catchcom fredag. Jeg fikk en mail med ipadresse, dns og alt man trenger. Tror nok du bør slå på tråden, eller skrive en mail slik at du får denne infoen. DrErling Lenke til kommentar
Ken@th Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 ring catchcom og spør dem om IP gw og dns Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå