rosegg Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Jeg har hørt noen rykter om at Plasma Tv gjør til at musepekeren blir på skjermen hele tiden uansett om at pc`en ikke er koblet til ! Er det noen som har opplevd dette? Lenke til kommentar
JarlG Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Høyras heilt ulogisk ut om det er slik at sjølve bilete av musepekaren heng igjen etter at PCen er fråkopla TVen, men eg kan sjå for meg at dette kan komme som eit resultat på 'Burn-In'. 'Burn-In' er eit kjent fenomen på Plasma TVer, der eit tidligare bilete har brent seg fast i 'skjermen' (Plasmaen? ). Dette er eit tilfelle som ofte kan skje dersom TVen står på imens det berre visast eit bilete, eller f.eks. logoar til forskjellige TV-kanalar. Dette vil altså berre kunne skje med ein musepeker dersom du lar TVen stå på imens musepekeren visast på bilete. Endret 17. mai 2009 av JarlG Lenke til kommentar
rosegg Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 Så........om jeg bare spillet counter strike og chatter på msn....... Så går alt greit mener du? Lenke til kommentar
JarlG Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Ja, heilt klart. Einaste tilfella eg har merka noko 'Burn-In' er etter at broren min har sett på Disney Channel ei god stund, da henger logoen igjen... Ellers så kan eg se litt etter at eg har spilt ei stund med Guitar Hero, men permanente burn-ins får du ikkje før du lar eit spesifikt bilete stå på i fleire døgn i strekk. Det skal litt til. Lenke til kommentar
rosegg Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 okei Sånn som jeg fikk høre det så ble muspekeren der uansett hva du gjorde...... men da er hvist ryktene ganske feil Så jeg må vel skaffe meg en HDMI kabel og prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå