CastorFiber Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) På Gitarnorge har i løpet av vinteren spilt inn en sang. Jeg laget et komp, og så sendte medlemmer på forumet inn sine bidrag. Holder man ut med en relativt lang gitarsolo, synes jeg slutt- resultatet ble veldig bra. Det kan nytes i sin helhet her: Klikk gjerne på HQ, da blir det bedre lyd. Håper dere synes dette var litt moro. Alt samarbeid har foregått via forumet og nettet, og det er et bevis på at det går an å lage musikk sammen uten å treffe hverandre. Endret 17. mai 2009 av CastorFiber Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Morsomt. Kult å høre alle de forskjellige "identitetene". Har selv en fortid fra gitarnorge, men må si det var mange nye ukjente navn. Sleng inn noen modulasjoner (kvart/kvint relasjoner) neste gang, så får du "løfta" låta et par steder. Ellers, bra jobba! Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Hei, en kommentar! Det var gøy! Fortid på Gitarnorge? Velkommen tilbake Ellers er jeg enig i at dette er langtekkelig, 7 minutter med gitarsolo blir jo litt likt, selv om det er som du sier morsomt å høre på hvor forskjellig mange har løst oppgaven. Originalen er kortere, og kan høres her: http://www.soundclick.com/2xK Hør også på "No, I shot the Sheriff". Den er jeg fornøyd med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå